• پنجشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401112720858
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه استان خبر داد

تردد در راه‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در راه‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌های اصلی این استان بازی اما تردد به کندی و تنها بازار زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه بارش برف را در همه محورهای مواصلاتی مناطق سردسیری استان بخصوص منتهی به شهر یاسوج شاهد هستیم، افزود: بارش برف که از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تردد بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

وی اظهار کرد: از مردم و مسافران تقاضا داریم سفرهای غیرضروری خود را به تعویق بیندازند و پس از مساعد شدن شرایط جوی سفر خود را انجام دهند. در صورت انجام سفر حتما سوخت کافی، پتو، آذوقه خشک و لباس گرم داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون در چهار نقطه شامل تنگ مهریان، سرگچینه در محور یاسوج _ بابامیدان، تنگ کناره و کمربندی یاسوج گره ترافیکی گزارش شده است.

ویسی پور با بیان اینکه بارش برف تا بعدازظهر ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به رانش سنگین در محور پاتاوه به دهدشت و نداشتن ایمنی کافی، توصیه می‌شود از تردد از این محور تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون راه های مناطق سردسیری برفگیر و کوهستانی استان مستعد رانش و ریزش هستند و هر لحظه احتمال وقوع حادثه وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم و مسافران توصیه کرد فاصله طولی را رعایت کنند، از شتاب و عجله بپرهیزند، از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاکن و روشنایی خودرو را مدنظر داشته باشند.

سرهنگ ویسی خطاب به مردم و مسافران استان که قصد سفر به استان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری دارند، بیان کرد: راه‌های حوزه همجوار این دو استان با استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل بارش سنگین برف مسدود است و از سفر به مقصد این دو استان تا اتمام این سامانه بارشی خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha