۱۴۰۱-۱۲-۰۵ | ۱۸:۴۸
منبع: نمایندگی خوزستان
جانشین نکونام انتخاب شد

جانشین نکونام انتخاب شد

خوزستان (ایسنا) - باشگاه فولاد اعلام کرد که با حمید رجبی تا انتهای لیگ بیست و دوم ادامه می دهند.

آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از عملکرد آقای رجبی رضایت و به توانایی های بالای فنی او ایمان‌داریم. 

وی بیان کرد: برای سرمربیگری تیم فولاد از وی حمایت می کنیم و با آقای رجبی ادامه خواهیم داد. 

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز جواد نکونام هدایت فولاد را برعهده داشت که بعد از بازی با الفیصلی به دلایلی از سمت خود استعفا داد و به تهران برگشت. 

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها