• جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402030503039
  • خبرنگار : 50039

شهردار گرگان:

قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نمایش توان بالای ورزشکاران استان

قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نمایش توان بالای ورزشکاران استان

ایسنا/گلستان شهردار گرگان قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را نمایش توان بالای جوانان ورزشکار استان گلستان دانست.

سید محمدرضا سیدالنگی شامگاه پنج شنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ پس از هتریک قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: کسب مقام قهرمانی باشکوه سروقامتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان یک بار دیگر استعداد، شایستگی و توانمندی بالای جوانان و ورزشکار این استان را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه ایستادن در بالاترین رتبه بسکتبال کشور موجب خرسندی مردم فهیم استان قهرمان پرور گلستان شده است، ادامه داد: این قهرمانی غرور آفرین که برای سومین سال متوالی رقم خورد، همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت به دست آمد و مایه افتخار و مباهات گلستانی‌های ورزش دوست شد.

شهردار گرگان ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این فصل تیم بسکتبال شهرداری را همراهی کردند، خاطرنشان کرد: استاندار گلستان، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران و دیگر نهادها که به عنوان همراه در کنار تیم بودند، این دستاورد بزرگ را تبریک گفتند.

وی با اشاره به نقش شهروندان بسکتبال دوست شهر گرگان، کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران فهیم و پرشور بسکتبال گلستان و گرگان در کسب این افتخار بزرگ، تصریح کرد: قطعاً همه موفقیت‌ها در سایه تعامل، اتحاد و همدلی محقق می‌شود و قطعاً شهرداری گرگان نمونه بارز این اصل مهم است.

سیدالنگی تداوم موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان را مستلزم حمایت همه جانبه هواداران و دیگر دست اندرکاران دانست و افزود:‌ امیدواریم با تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان این قهرمانی مقتدرانه در مسابقات آسیایی پیش رو تداوم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بازی دوم تیم‌های کاله مازندران و شهرداری گرگان عصر پنج شنبه در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) این شهر برگزار شد و طی آن شاگردان مهران حاتمی در تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۱ بر ۷۹ پیروز شدند و قهرمانی در لیگ امسال را جشن گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha