• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402032113345
  • منبع : نمایندگی سمنان

طی یک سال صورت گرفت:

زمینه سازی برای افزایش تولید ۸۸ واحد صنعتی استان سمنان

زمینه سازی برای افزایش تولید ۸۸ واحد صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از زمینه سازی و بسترسازی برای افزایش تولید ۸۸ واحد استان در یک سال اخیر خبر داد و گفت: استان سمنان توانست در سال ۱۴۰۱ در حوزه عملکردی ستاد تسهیل و رفع موانع‌ تولید در کشور رتبه برتر کشوری را کسب کند.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع‌ تولید و احیاء واحدهای راکد استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: بر اساس گزارش اعلامی دکتر وحیدی، وزیر کشور به محضر دکتر رئیسی، رئیس جمهور در خصوص عملکرد استان ها در حوزه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، استان سمنان در سال ۱۴۰۱ در رتبه های برتر کشور قرار گرفت.
وی افزود: در مجموع عملکرد استان در بحث ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بخش های پرداخت تسهیلات، برگزاری جلسات با حضور استاندار و اعضا، اشتغال زایی و ... در سال ۱۴۰۱ در سطح کشور مطلوب بود.
استاندار سمنان با اشاره به لزوم افزایش ظرفیت در بخش تولید تصریح کرد: بر اساس گزارش اعلامی وزارت کشور، با عملکرد مطلوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۱، زمینه ارتقاء ظرفیت تولید ۸۸ واحد صنعتی و تولیدی استان فرآهم شده است.
هاشمی همچنین تصریح کرد: تا به امروز با همت و تلاش تمامی دستگاه های نظارتی، قضایی و اجرایی استان، تعداد ۱۰۸ واحد راکد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال جدید را فرآهم‌ نموده است.
وی خاطرنشان کرد: حمایت های قانونی اداره کل بازرسی استان در حوزه پیگیری موارد و مباحث مرتبط با احیاء واحد های راکد استان امری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
هاشمی تاکید کرد: پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت ویژه و مستمر با جدیت در دستور کار قرار گرفته و تا حصول نتیجه دنبال شود.
استاندار سمنان گفت: روند پیگیری امور در حوزه احیای واحد های راکد صنعتی، تولیدی و کشاورزی و همچنین‌ واحدهای گردشگری، بیش از پیش در سال جدید در راستای ایجاد اشتغال زایی، در دستور کار باشد.
زمینه سازی برای افزایش تولید ۸۸ واحد صنعتی استان سمنان
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha