• شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402041006124
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس:

نیازمند مشارکت بیشتر خیران سلامت در اردستان هستیم

نیازمند مشارکت بیشتر خیران سلامت در اردستان هستیم

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جوابگوی نیازهای بعضی از بخش‌های بیمارستان نیست و باز هم نیازمند مشارکت بیشتر خیران حوزه درمان در اردستان هستیم.

حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد، عصر امروز(شنبه) در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهید بهشتی اردستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه دفتر مردمی نماینده محل رفت و آمد مردم است و مسائل مختلف شهرستان را به اعضای دفتر و بنده منتقل می‌کنند یکی از موضوعاتی که زیاد مطرح می‌شد جریان اداره بیمارستان بود که امروز سرزده بازدیدی از بخش‌های مختلف بیمارستان انجام شد.

وی با بیان اینکه هدف از این بازدید بررسی مشکلات و مسائل موجود در خدمت رسانی، امکانات و تجهیزات بیمارستان بود، افزود: کمبودهایی از جمله در سرم و برخی داروها در داروخانه بیمارستان وجود دارد که با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد مشکل کشوری است که نیازمند پیگیری در سطح وزارتخانه است.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس، تصریح کرد: جمع بندی بازدید امروز بنده از مجموعه بیمارستان این است که بخش درمان شهرستان از لحاظ نیروی انسانی و پزشک متخصص کمبودی ندارد.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه با تلاش مجموعه بیمارستان شهید بهشتی اردستان اکنون بیش از ۲۵ پزشک متخصص در بیمارستان در طول هفته خدمات می‌دهند، گفت: بعضی از متخصصان بیمارستان مشکلاتی را مطرح کردند که با رایزنی‌هایی که با رئیس بیمارستان انجام شد، مشکلات مطرح شده به زودی برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که در سال‌های گذشته انجام شده و تجهیزاتی که در بیمارستان اردستان از جمله بخش سی تی اسکن، ساختمان درمانگاه تخصصی، نوسازی بخش‌های سی سی یو، جراحی و بخش داخلی، خریداری دستگاه‌های مختلف مانند اکسیژن ساز و سونوگرافی انجام شده علیرغم اینکه اعزام بیمار به دیگر شهرستان‌های استان به حداقل ممکن رسیده، سطح خدمات در بیمارستان را تا حد زیادی ارتقا داده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس، اضافه کرد: البته کمبودهایی همچنان در بخش‌های مختلف بیمارستان وجود دارد که تلاش می‌کنیم با جذب کمک‌های خیران این کمبودها برطرف شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه معوقات پرسنل بیمارستان شهید بهشتی اردستان از موضوعات مورد گلایه کادر اجرایی و درمان بیمارستان است، گفت: مقرر شد رئیس بیمارستان مشکلات و درخواست‌های بیمارستان را با اولویت‌بندی به ما انتقال بدهند تا پیگیر رفع مشکلات بیمارستان باشیم.

وی گفت: بودجه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جوابگوی نیازهای بعضی از بخش‌های بیمارستان نیست و علیرغم اینکه تاکنون بخش عمده‌ای از نیازهای بیمارستان در بخش‌های مختلف مانند ساختمان سازی و هزینه تامین تجهیزات را خیرین حوزه سلامت انجام دادند بازهم نیازمند مشارکت بیشتر خیران در اردستان هستیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه خیرین شهرستان اردستان در بخش درمان پای کار هستند و هر زمانی نیاز بوده کمک کردند، گفت: با توجه به کمبودهایی که در بیمارستان وجود دارد و محدودیت اعتبارات دولتی از خیرین حوزه سلامت شهرستان درخواست داریم مشارکت بیشتری به هر اندازه که می‌توانند داشته باشند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: در بازدیدی که امروز انجام شد علیرغم مطرح کردن تعدادی از مشکلات ولی در مجموع عملکرد مجموعه درمان و اجرایی بیمارستان شهید بهشتی اردستان قابل قبول ارزیابی شد. البته پیشنهاد شد رئیس بیمارستان برای بخش‌های مختلف بیمارستان سامانه نظرسنجی عملکرد را پیش بینی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha