• جمعه / ۲۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402042314691
  • خبرنگار : 50026

امضای تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی بین استانداری خراسان جنوبی و قرارگاه امام حسن(ع)

امضای تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی بین استانداری خراسان جنوبی و قرارگاه امام حسن(ع)

ایسنا/خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری خراسان جنوبی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه را سردار جمال‌الدین آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) و دکتر جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در محل استانداری خراسان جنوبی امضا کردند و بین طرفین مبادله شد.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری"مد ظله العالی"، اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای گسترش عدالت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی استان با استفاده از راهبردهای توان افزایی و ظرفیت سازی برپایه مشارکت مردم با هدف ایجاد رشد و توسعه پایدار عمرانی، اقتصادی و اجتماعی خراسان جنوبی به امضا رسید.

موضوع این تفاهم‌نامه، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مدیریتی، اجرایی و مالی طرفین و هم افزایی به منظور محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای در استان خراسان جنوبی در موضوعات آبرسانی، آبخیزداری و احیای قنوات، مسکن محرومان، راه روستایی، پیشرفت منطقه‌ای و رفع معضلات حاشیه نشینی، اشتغال، امنیت غذایی، مدرسه روستایی، بهداشت و درمان، روستای مولد، آمایش شهرستانی، علم و فناوری، حوزه عشایری و سایر است.

مدت اجرای این تفاهم‌نامه، سه سال شمسی از تاریخ امضاء است و تمدید آن منوط به توافق طرفین خواهد بود و عقد قراردادها در خصوص هر یک از موضوعات ۲ ماه پس از امضای صورت جلسه صورت خواهد گرفت، همچنین بسیج منابع و امکانات طرفین و زیر مجموعه آن برای اجرای موضوعات مورد توافق مورد اهتمام طرفین باشد.

تامین منابع مالی تفاهم‌نامه، عامل اجرایی مصوبات از طرف قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان است، با تامین اعتبار از محل اعتبارات و منابع استانی شامل اعتبارات نقدی مولدسازی دارایی‌ها به میزان ۷۰ درصد و تامین منابع از محل ظرفیت‌های قرارگاه، اعتبارات ملی و تئاتر نفت به میزان ۳۰ درصد است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha