• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051810952
  • خبرنگار : 50618

معاون استاندار مازندران:

"ایسنا" با نیروی انسانی توانمند در سپهر رسانه‌های کشور زبانزد است

"ایسنا" با نیروی انسانی توانمند در سپهر رسانه‌های کشور زبانزد است

ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران به فعالیت ایسنا در استان و ارتقاء رتبه این خبرگزاری در کشور اشاره کرد و گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران" ایسنا" با نیروی انسانی توانمند همواره در سپهر رسانه‌های کشور زبانزد بوده و امیدواریم در فضای نوین رسانه‌ای، سهم و نقش خود را در میان انبوه مخاطبان خود با رسالت مهمی که بر دوش دارد، ایفا کند.

امید محبی به همراه مدیرکل ارشاد مازندران و مدیران استانی به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران"ایسنا" حضور یافت و ضمن ابلاغ پیام تبریک و سپاسگزاری استاندار مازندران از خدمات جهادگران عرصه رسانه در این خبرگزاری، گفت: جامعه‌ای بالنده است که به حوزه رسانه آن توجه شود و هر جامعه‌ای که از این توجه غافل شد، از مسیر بالندگی و توسعه نیز دور ماند.

وی با بیان این که در جمهوری اسلامی ایران و استان مازندران رسانه‌ها در صدر آموزش و مطالبه‌گری قرار دارند، اظهار کرد: "ایسنا" به‌عنوان یکی از مراجع خبری کشور با دو ماموریت تخصصی و عمومی در عرصه رسانه‌های کشور متولد شد و در ادوار گوناگون، برپایه مبانی شکل‌گیری آن به فعالیت خود ادامه داد.

"ایسنا" با نیروی انسانی توانمند در سپهر رسانه‌های کشور زبانزد است

محبی خاطرنشان کرد: ایسنا توانست به خوبی سهم خود را در جامعه مخاطبان عام و خاص ایفاد کند و همواره در مطالبه‌گری زبانزد رسانه‌های کشور بوده‌است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانی استاندرای مازندران در این دیدار گفت: تعامل هر چه بیشتر رسانه با مردم و به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی، سبب درخشش بیش از پیش استان مازندران در مسیر توسعه و تعالی خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: از مدیران و رسانه‌ها انتظار می‌رود گوش شنوا و بازتاب‌دهنده صادق مطالبات مردم بوده و از سوی دیگر انعکاس‌دهنده‌ عملکردهای مثبت و منتقد دستگاه‌های اجرایی نیز باشند.

محبی با تاکید بر همسویی با تحولات رسانه‌ای نوین و رشد تکنولوژی در جهان امروز، گفت: با ظهور نسل‌ جدید ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، امروز تمام شهروندان به نوعی رسانه فردی هستند.

"ایسنا" با نیروی انسانی توانمند در سپهر رسانه‌های کشور زبانزد است

وی ادامه داد: از شهروند خبرنگار عبور کرده و به شهروند رسانه رسیده‌ایم. مردم در جهان امروز شبکه انتشار وسیع‌تری نسبت به رسانه‌ها دارند و در فضای کنونی رقابت برای رسانه‌ها سخت شده‌است.

این مسئول با اشاره به حفظ مرجعیت رسانه‌های رسمی، اظهار کرد: افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی اعم از بلاگر، اینفلوئنسر و مانند آن در تمامی سطوح ماکرو و میکرو، با چند ماه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و جذب بالای مخاطب به رسانه‌ای قدرتمند تبدیل می‌شوند.

محبی خاطرنشان کرد: در اینجا نقش رسانه رسمی در هدایت افکار عمومی، آگاه‌سازی و شفاف‌سازی اخبار، ارائه اطلاعات درست به جامعه، مقابله با اخبار ساختگی و نادرست و صیانت از امنیت روانی مردم بسیار اهمیت دارد.

معاون استاندار مازندران مردم را حلقه نخست انتشار اخبار دانست و یادآور شد: امروز خبر در اختیار مراجع رسمی خبر نیست و شاهدیم که در تمام رویدادها، خبرگزاری‌های رسمی حلقه تکمیلی انتشار اخبار و اطلاعات به شمار می‌آیند. مردم سلاحی به نام موبایل در دست دارند که تولید محتوای شخصی و امکان انتشار آن، باعث شده‌ تا رسالت رسانه‌ها بیش از پیش تخصصی‌تر و دشوارتر باشد.

محبی از تلاشی که در ارتقاء رتبه ایسنا مازندران در سطح کشور صورت گرفت قدردانی کرد و گفت: درخشش ایسنا مازندران و ارتقاء رتبه آن باید به الگویی کشوری تبدیل شود و افتخار آن به نام رسانه‌ها و جهاد دانشگاهی استان مازندران ثبت خواهد شد.

"ایسنا" با نیروی انسانی توانمند در سپهر رسانه‌های کشور زبانزد است

وی اضافه کرد: ایسنا با نیروی انسانی توانمند همواره در سپهر رسانه‌های کشور زبانزد بوده و امیدواریم در فضای نوین رسانه‌ای، سهم و نقش خود را در میان انبوه مخاطبان خود با رسالت مهمی که بر دوش دارد، ایفا کند.

معاون استاندار مازندران به ظرفیت عظیم دانشجویی در مازندران اشاره کرد خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم ایسنا استفاده از ظرفیت عظیم دانشجویی استان مازندران باتوجه به حجم بالای مراکز آموزش عالی طراز اول ملی است.

این مسئول ادامه داد: برخی از دانشگاه ها در سطوح جهانی قابلیت درخشش دارند، ایسنا محدود به جهاد دانشگاهی نبوده و نام «خبرگزاری دانشجویان ایران» برازنده آن است.

محبی ایسنا را بازوی قدرت مجموعه جهاد دانشگاهی مازندران دانست و گفت: جهاد دانشگاهی شرایط رشد و اوج گرفتن ایسنا در تمامی عرصه‌های دانشگاهی استان را به‌عنوان ابزار قدرتمند آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی فراهم سازد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه مازندران، دانشگاه نوشیروانی و برخی دیگر از دانشگاه‌های استان با طراز بالای ملی و جهانی استفاده شود. ایسنا در تمامی دانشگاه‌های استان باید یک شعبه داشته باشد و این عضوگیری در هیچ یک از خبرگزاری‌ها به اندازه ایسنا موضوعیت ندارد.

در پایان این دیدار محبی به نمایندگی از استاندار مازندران با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از کارکنان ایسنا قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha