• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061911975
  • خبرنگار : 50604

مدیر موکب احباب الرضا(ع) آزادشهر خبر داد

اربعین امسال بی‌نظیر بود/ از عملکرد مطلوب دولت تا ابراز ارادت زائران اروپایی به رهبر

اربعین امسال بی‌نظیر بود/ از عملکرد مطلوب دولت تا ابراز ارادت زائران اروپایی به رهبر

ایسنا/گلستان مدیر موکب احباب الرضا (ع) امامزادگان آق‌امام آزادشهر با اشاره به نقش دولت در برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای زائران در پیاده‌روی اربعین گفت: دولت سیزدهم با عملکرد خوب خود کام زائران را شیرین کرد.

مهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همایش پیاده‌روی بزرگ اربعین امسال باشکوه تر و پرشورتر از سال‌های گذشته و بدون کمترین مشکل در فضایی سرشار از صمیمیت و همدلی برگزار شد.

وی خدمات بخش گمرک و حمل و نقل امسال را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امسال با تدابیر خوبی که دولت سیزدم به کار بست میزان معطلی در مرزها که در سال‌های گذشته بسیار طولانی و آزار دهنده بود به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد به طوری که ظرف تنها ۱۰ دقیقه کاروان ما از مرز خارج شد.

مدیر موکب احباب الرضا(ع) امام زادگان آق‌امام «آزادشهر» با بیان اینکه ارز مورد نیاز زائران نیز نسبت به سال‌های گذشته با سهولت بیشتری دردسترس آنها قرار گرفت: گفت: ارز ۳۱ هزار تومانی به مقدار مورد نیاز در دفاتر خدمات دولتی شهرستان آزادشهر موجود بوده و در اختیار زائران قرار گرفت در صورتی که در دوره های پیشین ارز را با قیمت بسیار بالاتر از رقم اعلام شده و به سختی تهیه می‌کردیم.

موسوی با اشاره به اینکه هزینه طبخ غذا و ارائه خدمات در موکب های اربعین توسط بخش مردمی و عاشقان امام حسین (ع) تامین می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) همانند سال‌های گذشته نذورات خود را برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) اهدا کردند که اهداء یک تریلی آب معدنی توسط خیر مشهدی و تعداد دو کامیون دوغ و نوشابه تنها دو نمونه از کمک‌ های مردمی به موکب احباب الرضا(ع) آق‌امام آزادشهر بود.

حضور مدیران ارشد راهداری گلستان در مرز مهران/ عملکرد مطلوب دولت تامین ناوگان عمومی

وی حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان در پایانه مرزی مهران را یکی از اقدامات خوب مسئولان گلستان برشمرد و افزود: حضور مسئولان در صحنه و نظارت آن ها باعث امسال خدمات دهی به زائران اربعین با کیفیت مطلوب تری انجام شود.

اربعین امسال بی‌نظیر بود/ از عملکرد مطلوب دولت تا ابراز ارادت زائران اروپایی به رهبر

مدیر موکب احباب الرضا (ع) امامزادگان آق‌امام آزادشهر با اشاره به اینکه در مرز ایران هماهنگی برای تردد مسافران بسیار عالی بود، گفت: اتوبوس برای حمل و نقل زوار به تعداد کافی موجود بود و علاوه بر آن با احداث سرویس های بهداشتی، تامین آب، گلاب پاش و برپایی ایستگاه صلواتی رفاه حال زوار تامین شده بود.

موسوی استقبال و شورو شوق مردم در همایش بزرگ اربعین امسال را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: زائران اربعین از کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند و ابراز ارادت مردم به شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی در مراسم اربعین امسال بسیار چشمگیر بود،به طوری که بسیاری از زائران تصاویر این شهیدان را با خود حمل می کردند.

وی بیان کرد: دو زائر فرانسوی وقتی تصویر حک شده شهید سلیمانی را روی لباس من دیدند، تصویر ایشان را لمس کرده و به نشان علاقه و احترام بر صورت خود دست کشیدند و یا یک زائر از کشور آلمان تصویر زیبای رهبر معظم انقلاب را بر کوله پشتی خود حک کرده بود که این‌ها تنها دو نمونه از ارادتمندی کشورهای اروپایی به بزرگان کشور ما بود.

مدیر موکب احباب الرضا (ع) آزادشهر تامین برق موکب‌های اربعین را از دیگر اقدامات ارزشمند دولت برشمرد و افزود: دولت همه ساله برای رفاه حال زائران تامین بخشی از برق موکب‌ها را برعهده می گیرد که امسال باتوجه به گرمای زیاد این مسئله به بهترین نحو انجام شد و در زمان اقامت در موکب ها قطعی برق نداشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha