• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081308971
  • خبرنگار : 50176

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان:

۱۳ آبان روز احیای ارزش‌های انقلاب است

۱۳ آبان روز احیای ارزش‌های انقلاب است

ایسنا/لرستان سرپرست جهاددانشگاهی لرستان یوم‌الله ۱۳ آبان را روز احیای ارزش‌های انقلاب اعلام کرد.

دکتر فرهاد فرامرزیان امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به اینکه این روز یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: نامگذاری ۱۳ آبان به روز مبارزه با استکبار جهانی نشان‌دهنده استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران است و برنامه‌های این روز باید دارای محتوای قوی، آگاهی‌بخش و بصیرتی باشند.

وی استکبارستیزی را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه ۱۳ آبان روز احیای ارزش‌های انقلاب است، تصریح کرد: مناسبت‌های ۱۳ آبان، تبعید امام راحل(ره) در اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باید برای نسل جوان و دانش آموزان تبیین شود که در این راستا رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

فرامرزیان با یادآوری اینکه ۱۳ آبان به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انقلاب دوم است، تأکید کرد: این روز از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است چرا که ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه علیه ظلم و مستکبران در حال مبارزه است و هر کجا مظلومی باشد از آن حمایت می‌کند، افزود: چشم امید مظلومان جهان به انقلاب اسلامی است لذا باید در مناسبت‌های مختلف مذهبی و انقلابی و راهپیمایی‌ها شرکت و حضور پرشور و باشکوه داشته باشیم.

فرامرزیان با اشاره به اینکه در حال حاضر مسئله روز جهان اسلام مسئله غزه و فلسطین است، تصریح کرد: مجامع بین‌المللی نباید در خصوص جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت کنند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید با اتحاد و همبستگی با این رژیم غاصب مقابله کند، افزود: مسئله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم غزه نباید تنها در حد انتشار بیانیه و شعار باشد بلکه باید کمک‌ها به معنی واقعی کلمه باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha