• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082820100
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار عنوان کرد

توسعه اقتصاد جامعه عشایری با اجرایی شدن طرح ملی " قطب دامپروری مهدیشهر"

توسعه اقتصاد جامعه عشایری با اجرایی شدن طرح ملی " قطب دامپروری مهدیشهر"

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر که از جمله مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور و دولتمردان سیزدهم به استان سمنان است گفت: اجرایی شدن طرح ملی " قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر" نقش مهمی در اقتصاد جامعه عشایری و رشد و توسعه شهرستان مهدیشهر دارد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه گذشته ۲۷ آبان در جلسه هماهنگی و پیگیری ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق شهرستان مهدیشهر، ایجاد قطب دامپروری است و برای عشایر منطقه بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر اجرایی شدن این طرح ملی تصریح کرد: اجرای قطب دامپروری قطعا و یقینا به نفع مردم و به ویژه عشایر و دامداران خواهد بود.

استاندار سمنان از مسئولان استان خواست که از امکانات و تجهیزات موجود برای تسریع در روند اجرای پروژه ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی بر لزوم تلاش همه مسوولان ذی ربط در خصوص تحقق وعده رئیس جمهوری در ارتباط با این طرح تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولین امر مرتبط با اجرای پروژه قطب دامپروری تا کنون اقدامات خوبی را به انجام رسانده اند، ادامه روند اجرای این پروژه باید با جدیت دنبال شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان همچنین در جلسه ستاد استانی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان گفت: در قالب طرح مشارکت مردم در توسعه امنیت عمومی، ضرورت دارد تا از ظرفیت بی نظیر و مطلوب خیرین استان به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی تاکید کرد: دغدغه ها و درخواست های ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در حوزه های مختلف به صورت مستمر و ویژه پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: بحث مباحث مرتبط با خانه های سازمانی و مساکن پرسنل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha