• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402082820373
  • خبرنگار : 71496

گزارش المیادین از شرایط سخت خانواده‌های آواره فلسطینی در غزه با سرد شدن هوا

گزارش المیادین از شرایط سخت خانواده‌های آواره فلسطینی در غزه با سرد شدن هوا

یک منبع در غزه امروز یکشنبه تاکید کرد که بیشتر خانواده‌های آواره در این آب‌وهوای سرد در خیابان‌ها می‌خوابند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه خبری المیادین که در غزه مستقر است، گزارش داد، پیکرهای ۳۵ فلسطینی از جمله دو خبرنگار که در حمله ارتش اشغالگر به محله البریج در نوار غزه به شهادت رسیدند، به بیمارستان «شهدای الاقصی» منتقل شدند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به سمت محله‌های النصر و الرشوان در شمال نوار غزه آتش گشودند.

او با اشاره به شهادت ۸۰ تن در خان‌یونس طی چند ساعت گذشته گفت: بیش از ۴۳ درصد از شهدا در جنوب نوار غزه از میان آوارگان هستند.

این منبع رسانه‌ای تاکید کرد، بیشتر خانواده‌های آواره در این آب‌وهوای طوفانی در خیابان‌ها می‌خوابند و آنها به دنبال پتوهایی هستند که شهدا در آنها پیچیده می‌شوند تا با آنها از خود در برابر سرما و زمستان حفاظت کنند.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به بمباران شدید نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان، بیمارستان‌ها و مدارسی که پناهجویان در آنها ساکن شدند، ادامه می‌دهند.

این ارتش همزمان با حملات وحشیانه خود به نوار غزه، سعی دارد با ممانعت از ورود آب، غذا، دارو و نیازهای ضروری به این منطقه، حلقه محاصره را علیه ساکنان آن تنگ‌تر کند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه روز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی بیش از ۱۳۰۰ کشتار را در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده‌است.

این دفتر افزود، تعداد شهدا به بیش از ۱۲ هزار ۳۰۰ تن رسیده که از این تعداد ۵۰۰۰ تن کودک و ۳۳۰۰ تن زن بودند و آمار زخمی‌ها نیز از ۳۰ هزار تن فراتر رفته و ۷۵ درصد از آنها را نیز کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

همینطور طبق گزارش دفتر یاد شده، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها، ۲۵ بیمارستان و ۵۲ مرکز درمانی تعطیل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha