• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402090503140
  • خبرنگار : 71431

هشدار اورژانس درباره گازگرفتگی در یک جلسه ترافیکی/ آماده باش ۴۰۰۰ پایگاه برای زمستان

هشدار اورژانس درباره گازگرفتگی در یک جلسه ترافیکی/ آماده باش ۴۰۰۰ پایگاه برای زمستان

اورژانس کشور نسبت به گازگرفتگی مسافران در ایام زمستان هشدار داد.

به گزارش ایسنا، علی شریفان درجلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که با حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت بحران، وزارت بهداشت و درمان، سازمان راهداری، بیمه مرکزی، جمعیت هلال احمر، سازمان هواشناسی و... که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: اورژانس کشور در اجرای طرح زمستانی در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی درحالت آماده‌باش خواهد بود. بر این اساس نیز ۵۴۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه ۸۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶۰ فروند بالگرد اورژانس به‌کار گرفته شده است.

نماینده اورژانس کشور در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور همچنین گفت: در مجموع هزاران نفر از تکنسین‌های اورژانس کشور در بیش از ۴۰۰۰ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در طول اجرای طرح زمستانی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

شریفان با اشاره به آمار گازگرفتگی در کشور نیز اظهارکرد: شاید موضوع گازگرفتگی چندان با موضوع ترافیک مرتبط به نظر نرسد، اما با توجه به اینکه در فصل سرما هستیم، لازم می‌دانم که درباره آمار گازگرفتگی در کشور و احتمال افزایش آن هشدار بدهم. از طرفی دیگر یکی از هشدارهای جدی اورژانس کشور، گازگرفتگی مسافران است که ممکن است در فصل سرما به دلیل روشن کردن پیک‌نیکی در داخل کابین وسیله نقلیه و همچنین استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد در اقامتگاه‌های مسافران اعم از شهری، بین شهری و بین راهی نیز جزو مواردی است که باید جدی گرفته شود.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز از تمامی دستگاه‌های حاضر در این جلسه، مخصوصا جمعیت هلال احمر، پلیس راهور و سازمان راهداری می‌خواهم که در این موضوع با اورژانس همکاری کرده و نسبت به ارائه پیام‌های آموزشی به مسافران با ما همراهی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha