• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402101107080
  • خبرنگار : 50214

رئیس هیئت بازرسی انتخابات یزد تاکید کرد

لزوم تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی در مشارکت گسترده مردمی

لزوم تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی در مشارکت گسترده مردمی

ایسنا/یزد رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مشارکت گسترده مردمی، منجر به تقویت بیش‌ از پیش پایه‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور شده و رشد و ارتقای شاخص‌های گوناگون توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت.

«محمدعلی شاه‌حسینی» در دومین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات ضمن رصد اخبار انتخابات و همچنین ارائه گزارش‌ در خصوص پیشگیری از تخلفات احتمالی در برگزار انتخابات و در راستای جهاد تبیین، باید از کلیه ظرفیت‌های قانونی برای بالابردن مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.

معاون اقتصادی استاندار و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گفت: ما مجری انتخابات هستیم و مردم باید به ما اعتماد کنند و اگر ما نتوانیم برای مردم رفتار اعتمادساز و عملکرد اعتمادسازی ایجاد کنیم یک فراز و نشیب در کارمان به وجود خواهد آمد.

وی برگزاری انتخابات سالم، شکوهمند و با مشارکت بالای مردم را هدف اساسی هیئت بازرسی انتخابات دانست و گفت: ما در  هیئت بازرسی انتخابات  استان یزد با تمام توان قانون انتخابات را اجرایی می‌کنیم و به‌هیچ‌وجه خلاف دستورات قانونی حرکتی انجام نمی‌دهیم.

شاه‌حسینی گفت: مشارکت گسترده مردمی، منجر به تقویت بیش‌ازپیش پایه‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور شده و رشد و ارتقای شاخص‌های گوناگون توسعه و پیشرفت را در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و زیربنایی به همراه خواهد داشت.

در این جلسه دیگر اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان اعم از سید حسن سالاری دبیر هیئت  بازرسی انتخابات استان، مهدی تقوایی، مسلم فلاح زاده و محمدحسین طالبی اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان و کاظم درند «مسئول دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات نیز گزارشی از اقدامات انجام‌یافته را ارائه کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، جمعه یازدهم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha