• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403023122997
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

پیام تسلیت مسئولان و نهادهای مختلف سیستان و بلوچستان در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت مسئولان و نهادهای مختلف سیستان و بلوچستان در پی شهادت رئیس جمهور

ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئولان و نهادهای مختلف سیستان و بلوچستان در پیام‌هایی جداگانه شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مسئولان و نهادهای مختلف سیستان و بلوچستان پیام تسلیت منتشر و با ملت ایران ابراز همدردی کردند.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی روز گذشته در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز در شرایط بد جوی دچار سانحه شد و همه سرنشینان این بالگرد از جمله آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه واستاندار سیستان وبلوچستان شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان خستگی‌ناپذیرشان، مجاهدان پاک سرشتی که در راه خدمت به مردم شبانه روز از پای ننشستند، برای آحاد ملت ایران و امت‌های اسلامی و حقیقت‌طلب تلخ و جانکاه است.

شهید سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور اسلامی ایران دغدغه‌ای جز آبادانی و پیشرفت کشور نداشت و در این مدت همگان شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر و بی وقفه ایشان بودند.

بدون تردید حیات عند رّبهم یرزقون نقطه پایانی معراج بشریّت است که این اولیای الهی با افتخار به آن دست یافتند. بی‌شک ملت ایران، رئیسی پرور است و این خاک پاک فرزندان و پرچم دارانی دارد که کارهای نیمه تمام ایشان را بر زمین نخواهند گذاشت.

اینجانبان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مجاهد خستگی ناپذیر، سید محرومان، خادم‌الرضا، یار رهبری و همچنین دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده محبوب و حق‌گوی ولی فقیه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف،)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بیت معظم شهدای راه خدمت و تمامی دولتمردان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و سربلندی همه‌ خدمتگزاران حقیقی ملت را در سایه توجهات امام زمان(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

تسلیت سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در پیام تسلیت خود آورده است: شهادت به معنای نبوغ درخشان حیات در کمال هوشیاری و آزادی چه در میدان جهاد و چه در میدان خدمت است.

خبر دردناک سقوط بالگرد مجاهدان میدان سازندگی و مردان خستگی ناپذیر عرصه تلاش و ساختن، که منجر به شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب کشورمان حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از خادمین نظام شد، مردم قدرشناس ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد.

شهید رئیسی پس از انتخاب به سمت ریاست جمهوری کشورمان در خدمت به ملت از پا ننشست و با عزمی راسخ و گامی استوار این مسیر مقدس را پیمود تا به آرزوی دیرینه خود، یعنی شهادت در حین خدمت رسید.

تسلیت مدیرکل فرودگاه های سیستان وبلوچستان

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت و بیان کرد: حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیات همراه ، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

اینجانب شهادت رئیس جمهور عزیز ، محبوب و مغتنم و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند و موجی از غم و اندوه را در پی داشت، به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و علو درجات الهی را مسئلت می‌کنیم.

تسلیت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان

منصور بیجار در پیام خود آورده است: آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی به همراه جمعی از یاران در راه خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه و به شهادت رسیدند و با شهادتش در تاریخ ماندگار شد، تمام خاک ایران گواه است بر مجاهدت‌های مردی که حالا مفتخر است به صفت شهید ؛ مردی که تا ابد رییس‌جمهور قلب‌های ایرانیان است.

تسلیت مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان

محمود رضا میرشکاری گفت: شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه خدمات ارزنده‌ای را به مردم ایران اسلامی و به ویژه به مردم غیور سیستان و بلوچستان ارائه کرده بود، در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت خادم الرضا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و جمعی از همراهانش در سانحه بالگرد حامل ایشان حین ماموریت و خدمت به مردم، تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: آن شهید بزرگوار در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

حبیب غزنوی در پیام تسلیت خود آورده است: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران به جمع یاران شهید خود ملحق شد، این شهید والامقام در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد، امیدوارم تلاش ها و مجاهدت‌های این شهید بزرگوار الهام بخش همه مسئولان و متولیان کشور باشد.

تسلیت مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

عطاء اله اکبری در متن پیام تسلیت خود نوشته است: آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

بدون شک مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند.

تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

حسن بروشکی در پیام تسلیت خود آورده است: از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ مردم ایران ، مردی را دیدند که با ارائه گفتمان خدمت و تشکیل دولت انقلابی نور امید را نه در دلهای قاطبه مردم ایران بلکه محرومان جهان زنده کرد، بازگشت به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، توسعه درون زا با تکیه بر جوانان و نگاهی نوین در دیپلماسی بین المللی از اهم فعالیت های دولت سیزدهم در این مدت کوتاه بوده است.

دولتش دولت کار و فعالیت و خدمت بود و همچون یار دیرین خود سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راه خدمت شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد و نام و یادش تا ابد در دلها و قلب ها ماندگار شد. آیت الله رئیسی نماد خدمت ماندگار و خلوص نیت بود.

بی شک خدمات دولت آیت الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش و اجرای طرح های بر زمین مانده از جمله سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه نظام تعلیم و تربیت هیچ گاه از جریده ذهن ما پاک نخواهد شد؛ بی شک جایگاه او در جوار رحمت الهی خواهد بود.

تسلیت فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان

سرتیپ دوم رضا شجاعی گفت: روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

بی شک غیرت و رادمردی این عزیزان، برگ زرین دیگری از دفتر عشق، ایثار و پایمردی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است که در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد شد و آیندگان هرگز از یاد نخواهند برد که این دلاورمردان چگونه در راه خدمت به کشورشان به شهادت رسیدند.

تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان

در متن پیام تسلیت مجتبی میرحسینی آمده است: رئیس جمهور مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حین خدمت به مردم و ملت به شهادت رسید، او خود را در معرض خطرات، سختی‌ها و شهادت قرار داده بود و برای او فداشدن در راه خدمت به مردم و شهادت در این راه، انتخاب متعالی و بزرگی بود.

رئیس جمهور محبوب مردم ایران، خود خواست که جهادی باشد و وجدان او در کار، وجدان یک شهید زنده بود و همیشه در میان جمعیت و سفر، بی تاب سرنوشت مردم بود که این خصلت انسانهایی است که در زمان حیات، آنها را شهید زنده می نامند و امروز پاداش خدماتش باید با شهادت عالی می شد.

آیت‌الله رئیسی با روحیه جهادی، منش مردمی، تواضع و خستگی‌ناپذیری در این مدت اثبات کرد خادم پرتلاشی است و این خادم الرضا در شب ولادت ولی نعمت ما ایرانیان آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) آسمانی شد.

تسلیت مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان‌وبلوچستان

در پیام مجید محبی آمده است؛ در این لحظات دردناک و اندوهگین، آسمان ایران داغداراست، و قلب‌های پاک مردم ایران اسلامی، متاثر از شهادت خادم دلسوز ملت و هیات همراه به شدت آزرده خاطر ، و جامعه را در سوگی عمیق فرو برده است.

آری، این مجاهد نستوه و این سرباز خستگی‌ناپذیر میدان خدمت به مردم، در اوج تلاش و کوشش برای پیشرفت وطن، در سایه آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، به درجه رفیع شهادت نائل شد. او که همواره سرلوحه کار و زندگی‌اش " رضایت خداوند متعال" و "خدمت به ملت" قرار داشت.

آن خادم وفادار مردم با اخلاص، تدین و تعهدی ستودنی در طول دوران مسئولیت خود همواره در جهت تحقق آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استقرار عدالت، توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف و محرومان ایران اسلامی تلاش کرد؛ و در نهایت در همین راه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

آیت الله رئیسی میراث ماندگار و دایرةالمعارف بی نظیر خدمت و تلاش بود

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان نوشت: او برای کسب عنوان، مقام و شهرت نیامده بود، برای خدمت و جهاد آمده بود تا از سنگر ریاست جمهوری حرف‌های مردم را بشنود، با آنها گفتگو کند و درد دل هایشان را بشنود و برای حال خوب ملت ایران، تحول و پیشرفت و اقتدار کشور گام بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha