• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403023123146
  • خبرنگار : 50189

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

هدف شهید آیت‌الله رئیسی ایران قوی بود

هدف شهید آیت‌الله رئیسی ایران قوی بود

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان گفت: باید در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید به مردم گوشزد کنیم که این یک امتحان است و همچنان راه رئیس جمهور که ایران قوی بود را به فضل خدا پیگیری کنیم و از این شرایط حساس، کشور عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۳۱ اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور پاک، مردمی و نستوه به همراه وزیر خارجه باانگیزه و با برنامه، استاندار سخت کوش و انقلابی آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سردار موسوی و سایر همراهان را به همه مردم تسلیت می‌گویم و از خدای بزرگ برای این شهدا علو درجات و محشور شدن با شهدای کربلا را خواستارم.

وی ادامه داد: طبق اعتقادات دینی و قرآنی ما، وقنی مشیت خداوند بر این قرار گیرد که نعمتی را از ما بگیرد، یا بهتر از آن یا مثل آن را جایگزینش خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که نظام و حکومت همانند قبل به کار خود ادامه خواهد داد، در ادامه با اشاره به قانون تصریح کرد: طبق قانون معاون اول رئیس جمهور کار را در دست خواهد گرفت و دولت با انگیزه مضاعف کارها را ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: خدای تبارک و تعالی وقتی مردم و ملتی را بزرگ و بزرگوار می‌کند حتما امتحاناتی را جلوی راه آنها قرار خواهد داد و هر چه بزرگتر باشید، امتحانات سخت تر خواهد بود لذا از ابتدای انقلاب اسلامی که مردم ایران توانستند یک حرکت تاریخی و جهانی رقم بزنند، از همان روزهای آغازین ابتلاها و امتحانات آغاز شد.

وی ادامه داد: مردم امروز در سوگ رئیس جمهوری انقلابی، مخلص، فداکار و عالم از خود گذشته نشسته‌اند و هر دم از این امتحانات برای یک ملتی که در ایثار، شهادت و رشادت در تاریخ و در سطح دنیا پرآوازه است، داریم اما گذر از آنها هرچند سخت تجربه شده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: روزی این مردم در سوگ امام انقلاب نشستند و از آن سوگ کبیر عبور کردند بنابراین ملت ما نیز از این امتحان سرافراز بیرون خواهد آمد؛ هر چند این غم بسیار بزرگ و جانکاه است.

وی اظهار کرد: از روز گذشته تمام شخصیت‌های سیاسی در کشور و در دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی ابراز همدردی و در دعا برای رئیس جمهور خودشان را شریک کردند تا از این حادثه جان سالم به در ببرد و از لحظه اعلام شهادت همه جریان‌های داخلی کشور همراه با هم و در یک نگاه هم افزایی و وحدت در کنار هم قرار گرفتند و خود را در این غم شریک می‌دانند و در کنار آن توجهی که دنیا به این حادثه کرد و ابراز همدردی کشورهای مختلف، جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و جایگاه رفیع ایران را به تصویر کشید.

وی خطاب به همه جریان‌ها و مسئولان استان گفت: در برنامه‌های استانی و شهرستانی ضمن آنکه در غم رئیس جمهوری و همراهانشان نشسته‌ایم و از درون به شدت غمناک هستیم اما در رابطه با این مراسم نباید منفعل باشیم و ضعف نشان دهیم بلکه خدمات دولت در این سه سال به تصویر کشیده شود و برای مردم امیدآفرینی کنیم و به مردم گوشزد کنیم که این یک امتحان است و همچنان راه رئیس جمهور ایران قوی بود را به فضل خدا پیگیری کنیم و از این شرایط حساس، کشور عبور خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در ۵۰ روز آینده این پرچم به دست یکی دیگر از فرزندان نظام داده خواهد شد و نهضت خدمت رسانی به مردم و در خدمت نظام و رهبری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha