• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403030201091
  • خبرنگار : 71368

بدرقه «رئیس‌جمهور مُغتنم» و همراهان شهیدش؛

نگاه ویژه شهید جمهور به برقی‌سازی حمل و نقل در تهران / باز شدن گره مترو پرند بعد از ۱۸ سال

نگاه ویژه شهید جمهور به برقی‌سازی حمل و نقل در تهران / باز شدن گره مترو پرند بعد از ۱۸ سال

معاون حمل و نقل شهرداری تهران از اعزام ۲۰ قطار فوق‌العاده مترو برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و همراهانش خبر داد و در عین حال گفت: از یاد نخواهیم برد که برقی سازی در تهران ثمره نگاه ویژه رئیس جمهور است.

به گزارش ایسنا، محسن هرمزی در حاشیه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید با بیان اینکه از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز سرویس‌دهی مترو، اتوبوس و تاکسی آغاز شد، گفت: اتوبوس‌های پایتخت علاوه بر مسیرهای حرکتی خود در ۱۲ نقطه و در میادین اصلی و مهم مستقر شده و به خدمت رسانی مشغول شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ دستگاه ون نیز برای جابجایی شهروندان در محل‌های پیش بینی شده مستقر شدند، گفت: از ابتدای مراسم سرفاصله حرکت قطارها به سه دقیقه رسید و ۲۰ اعزام فوق العاده قطار نیز انجام شد و در مقاطعی به دلیل ازدحام جمعیت امکان تخلیه مسافر در دو ایستگاه تئاتر شهر و انقلاب وجود نداشت اما این مسئله نیز مرتفع شد.

باز شدن گره مترو پرند بعد از ۱۸ سال

هرمزی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی تا آخرین شهروند و تا ساعتی بعد از اتمام مراسم ادامه خواهد داشت، افزود: رئیس جمهور شهید نگاه و توجه خاصی به حمل و نقل عمومی به خصوص مترو داشتند بگونه ای که با دستور شخص ایشان گره تکمیل مترو پرند بعد از ۱۸ سال باز شد و این در حالی است که با کمک دولت خطوط فعلی نیز تکمیل شد.

رفع مشکل پنج ساله واگن‌های مترو

کمک شهید جمهور در برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی

وی با اشاره به نقش رئیس جمهور شهید در قرارداد ۶۳۰ واگن با تاکید بر اینکه با دستور شخص ایشان گره پنج ساله واگن های مترو حل شد، افزود: به یاد دارم‌ که در مسیر بازدید از مترو پرند گزارشی از وضعیت برقی سازی و تاثیر آن در کاهش آلودگی ارائه کرده و این مسئله سبب شد که آیت الله رئیسی در روند برقی سازی به شهرداری تهران‌کمک کند و حالا بسیار ناراحتم که آیت الله رئیسی ثمره این قرار داد را نمی‌بینند؛ چراکه قرارداد چین در جریان است و ایشان در آیین ورود این خودروها حاضر نیستند. اما از یاد نخواهیم برد که برقی سازی در تهران ثمره نگاه ویژه رئیس جمهور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha