• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030805069
  • خبرنگار : 71959

حادثه هولناک برای مرد جوان در حمام

حادثه هولناک برای مرد جوان در حمام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مردی جوان به داخل چاه در حین استحمام خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۷:۵۱ صبح امروز، یک مورد حادثه فروکش کردن کف حمام در یک منزل مسکونی به نشانی خیابان قزوین خیابان امام زاده عبدالله به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که در حیاط یک خانه قدیمی دو طبقه، یک حمام به مساحت حدود چهار مترمربع قرار داشت که فردی در آن مشغول اسحتمام بوده که ناگهان چاه دچار ریزش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: کف این حمام، یک چاه قدیمی وجود داشت که به مرور زمان خاک آن شسته شده بود و وقتی که یک مرد ۳۴ ساله صبح امروز وارد این حمام شد، کف آن ریزش کرد.

ملکی با بیان اینکه این چاه حدود هفت متر عمق داشت، گفت: مرد جوان به داخل این چاه سقوط کرده بود. خوشبختانه این چاه آب زیادی نداشت و گرنه احتمال خفه شدن این فرد در همان لحظه نیز وجود داشت.

وی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای خارج کردن این فرد از عمق چاه، گفت: با کمک همکاران من در آتش نشانی، این فرد زنده از چاه بیرون کشیده شده و تحویل عوامل اورژانس شد.پس از آن آتش‌نشانان در ساعت۸:۵۲ به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه برگشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حوادث ریزش چاه گفت: برخی مواقع در خانه‌های قدیمی که هنوز از چاه استفاده می‌کنند؛ این حوادث رخ می‌دهد. برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی لازم است که چاه خانه‌ها از سوی افراد با تجربه بررسی شود. این چاه ها باید به موقع تخلیه شوند همچنین روی دهانه آنها نباید جسم سنگینی قرار داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha