• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403031710919
  • خبرنگار : 71496

جنایت دیگری از صهیونیست‌ها؛

بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه آوارگان فلسطینی بیش از ۴۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه آوارگان فلسطینی بیش از ۴۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات را که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند که در نتیجه آن بیش از ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، دفتر دولتی اطلاع رسانی در غزه با انتشار بیانیه‌ای، از حمله به مدرسه «السردی» در اردوگاه النصیرات که پناهگاه ۶ هزار آواره فلسطینی بود و نیز شهادت ۴۰ تن خبر داد و اعلام کرد با توجه به تعداد بالای زخمی‌هایی که شرایط وخیمی دارند، تعداد شهدای این حمله افزایش یابد.

بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه آوارگان فلسطینی بیش از ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

این دفتر در ادامه بیانیه خود، رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت آمریکا را مسوول کامل جنایات ضد بشری دانست که در حق فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌شود.

المیادین گزارش داد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی پس از نیمه شب با بمباران این مدرسه کشتار جمعی در اردوگاه نصیرات شدند.

فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آنروا، گفت که ۶۰۰۰ آواره فلسطینی در این مدرسه در اردوگاه پناهندگان النصیرات پناه گرفته بودند که شبانه توسط اسرائیل مورد حمله قرار گرفت. او این حمله را "یک روز وحشتناک دیگر در غزه" توصیف کرد.

لازارینی در پیامی گفت که این حمله بدون هشدار قبلی به آوارگان یا آنروا انجام شده است.

او ادعاهایی مبنی بر حضور گروه‌های مسلح در داخل پناهگاه را تکان دهنده و غیرقابل تایید عنوان کرد و گفت: حمله، هدف قرار دادن یا استفاده از ساختمان‌های سازمان ملل برای مقاصد نظامی، نادیده گرفتن آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است. کارکنان سازمان ملل متحد، اماکن و عملیات آنها باید همیشه محافظت شوند.

بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه آوارگان فلسطینی بیش از ۴۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

توپخانه ارتش اشغالگر همچنین بار دیگر شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد و این رژیم حملات هوایی و توپخانه‌ای خود علیه مناطق مرکزی نوار غزه را تشدید کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha