• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031711171
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران

آزادسازی و رفع تصرف حریم راه‌ها در بخش بلده شهرستان نور

آزادسازی و رفع تصرف حریم راه‌ها در بخش بلده شهرستان نور

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان نور از اجرای حکم آزادسازی و رفع تصرف غیر قانونی ۱۰۰۰متر از حریم راه‌ها در بخش بلده شهرستان نور خبر داد.

سرهنگ احمد امینی در این باره اظهار کرد: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و مبارزه با هرگونه تصرف غیر قانونی اراضی ملی و حریم راه‌ها، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و اداره راهداری شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام هماهنگی قضایی و همکاری اداره راهداری شهرستان ۱۰۰۰متر از حریم راه‌ها در بخش بلده را که بصورت غیر قانونی تصرف شده و در آن‌ها ساخت و ساز غیر قانونی صورت گرفته بود را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: مردم با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به حریم راه‌ها علاوه بر اطلاع رسانی به ادارات مربوطه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

توقیف لندکروزهای قاچاق میلیاردی در عباس آباد

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال درشهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد در راستای برخورد با سودجویان حرفه‌ای عرصه قاچاق خودرو و همچنین جمع آوری خودروهای فاقد مدارک و اسناد هویتی و یا دارای مدارک جعلی، موضوع را با اقدامات فنی و اطلاعاتی، به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی از شناسایی و توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران با بررسی اسناد و مدارک لندکروزهای توقیفی پی بردند که  خودروهای متوقف شده فاقد مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروها را بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: ماموران انتظامی در این اقدام ۲ متهم به قاچاق خودرو را نیز شناسایی و دستگیر و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

توقیف خودروی اسپورتج قاچاق در محور کندوان

رییس پلیس راه استان از شناسایی و توقیف یک خودروی سواری کیا اسپورتیج قاچاق در آزادراه کندوان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس راه حین اعمال قانون و برقراری نظم و امنیت ترافیکی در برزگراه کرج-چالوس به عنوان وظیفه ذاتی خود، یک خودروی سواری کیا اسورتیج را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس راه در حین اعمال قانون به اصالت مدارک هویتی خودرو مشکوک شده و در بررسی‌های دقیق پلیسی به جعلی بودن اسناد، مدارک و ورود غیر قانونی خودروی مذکور پی‌بردند.

رییس پلیس راه استان از انتقال خودروی قاچاق توقیف شده به پارکینگ با هماهنگی قضایی خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه در این اقدام یک متهم به قاچاق خودرو را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

توقیف خودروی حامل لباس‌های قاچاق میلیاردی در آمل

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف تاکسی حامل ۸۰۰  ثوب البسه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد .

سرهنگ محمد محمدپور درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از ورود یک خودروی تاکسی حامل البسه قاچاق از سمت تهران به شهرستان آمل آگاه شدند.

وی با اشاره به شناسایی خودروی حامل البسه قاچاق توسط ماموران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در ورودی شهرستان آمل، خودروی تاکسی را متوقف و در بازرسی از داخل آن ۸۰۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ محمدپور مجموع ارزش کالای کشف شده در این عملیات را بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ماموران در این اقدام ۲ متهم به قاچاق کالا را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان این که خرید و عرضه کالاهای قاچاق موجب رواج بیکاری و ضربه به اقتصاد و تولیدات داخلی می‌شوند از مردم خواست: درصورت مواجهه با عاملان عرضه کالای قاچاق مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha