• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: دیدگاه
  • کد خبر: 1403031912239
  • منبع : پایگاه‌های خبری

شورای نگهبان با من تماس بگیرد!

شورای نگهبان با من تماس بگیرد!

آخوندی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری نوشت: امید دارم که هر یک از اعضای شورای نگهبان در صورت دریافت هرگونه ابهام، مستقیم با ما تماس بگیرد و بر اساس ظن و گمان اقدام نکند!

به گزارش ایسنا، هجدهم خرداد، مجمع عمومی جبهه اصلاحات جلسه‌ای با حضور ۶ نامزد نهایی اصلاحات یعنی آقایان آخوندی، پزشکیان، جهانگیری، شریعتمداری، صادقی و خانم زرآبادی و همچنین نمایندگان احزاب عضو جبهه، برگزار و در خصوص کاندیداهای نهایی تصمیم‌گیری کرد. پیرو این جلسه از میان پنج نامزد، سه نامزد موفق به کسب آرای دوسوم اعضای حاضر در این جلسه شدند و با این حساب آقایان عباس آخوندی، مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری، به عنوان نامزدهای اختصاصی جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تعیین شدند.

عباس آخوندی در یادداشتی به این انتخاب جبهه اصلاحات واکنش نشان داده و با عنوان «ما و انتخابات پیشِ رو» به تحلیل فضای انتخابات و قرار گرفتن نام خود در صدر فهرست نامزدهای نهایی جبهه اصلاحات پرداخت.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

نخست، از حسن اعتماد مجمع عمومی اصلاح‌طلبان سپاس‌گزارم. بی‌گمان این اعتماد و این پشتیبانی در این مقطع تاریخی بار سنگینی بر دوش من است. امید که بتوانم با رعایت اصالت در مواضع، صداقت در گفتار و رفتار و با پذیرش مسئولیت این بار را به سرمنزل بعدی برسانم.

دوم، آن‌که اصلاح‌طلبان، تحول‌خواهان و آنان‌که انتخابات را تحریم کرده‌اند بخش عمده‌ای از ملت و جامعه ایران را شکل می‌دهند. هدف جبهه اصلاحات و مردان ملی و وطن‌خواه توسعه، افزایش رفاه و امنیت ملت ایران است و از هرگونه خشونت به‌دور هستند. در صورت حاکمیت قانون بر فرایند انتخابات ۱۴۰۳ امید می‌رود که تعارض و شکاف اجتماعی موجود کاهش یابد و امید اجتماعی در ایران باز جوانه زند.

سوم، من با شناختی که از خود و سایر نامزدهای پیشنهادشده از سوی جبهه دارم، مطمئن هستم که همگی واجد صلاحیت مصرح در قانون اساسی هستیم و هیچ دلیلی برای رد صلاحیت هیچ یک از ما وجود ندارد. امید دارم که هر یک از اعضای شورای نگهبان در صورت دریافت هرگونه ابهام، مستقیم با ما تماس بگیرد و بر اساس ظن و گمان اقدام نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha