• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403031912395
  • خبرنگار : 71592

مقامات سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل قادر به پیروزی بر حزب‌الله نیست

مقامات سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل قادر به پیروزی بر حزب‌الله نیست

مقامات سابق رژیم صهیونیستی می‌گویند این رژیم باید بداند که از هفتم اکتبر در یک ناتوانی استراتژیک دراماتیک قرار دارد و با ادامه همین روند از جنگ غزه، شکست خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی اظهارات مقامات سابق رژیم صهیونیستی را درباره نقاط ضعف این رژیم منتشر کردند که در جنگ غزه و جنگ با حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی کاملا خود را نشان می‌دهد.

به نقل از سایت خبری المیادین، این مقامات نسبت به ورود گسترده‌تر به جنگ هشدار می‌دهند و تاکید دارند که رژیم صهیونیستی در نهایت قادر به پیروزی نیست.

وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی: در صورت ادامه جنگ، می‌بازیم

«رونی بار اون» وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی گفت اگر این رژیم به همین شکل به جنگ غزه ادامه دهد، شکست می‌خورد.

وی تاکید کرد نیمی از شمال فلسطین اشغالی به کنترل حزب‌الله درآمده است و وضعیت در جنوب فلسطین اشغالی هم دست کمی از شمال آن ندارد.

این وزیر صهیونیستی در واکنش به ضربه‌ای که ارتش اشغالگر در روزهای گذشته از حزب‌الله لبنان خورد، گفت باید این اتفاق با توجه زیادی بررسی شود. موضوع پهپادهای کوچک مهم است.

رئیس سابق کمیته خارجی و امنیت رژیم صهیونیستی: اسرائیل از ۷ اکتبر در عجزی دراماتیک به سر می‌برد

«زوی هاوزر» رئیس سابق کمیته خارجی و امنیت رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل باید بفهمد از هفتم اکتبر در یک عجز استراتژیک دراماتیک قرار دارد.

وی افزود، درس عبرتی که باید از عملیات هفتم اکتبر گرفت این است که رژیم صهیونیستی باید بفهمد آینده بر حسب قابلیت‌هاست نه نیت‌ها و اهداف. هفتم اکتبر تمرینی واقعی در مقابل آن چیزی است که در آینده پیش روی رژیم خواهد بود.

هاوزر درخصوص جبهه شمال هم گفت رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی به حملات در شمال فلسطین اشغالی ندارد چرا که حدود ۱۰۰ هزار آواره وجود دارد و این وضعیت از سال ۱۹۴۸ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

رئیس سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: اسرائیل قدرت پیروزی بر حزب‌الله را ندارد

«غیورا ایلاند» رئیس سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت اگر این رژیم برای یک جنگ فراگیر در شمال فلسطین اشغالی آستین بالا بزند، قادر نخواهد بود در برابر حزب‌الله لبنان به پیروزی برسد. رژیم صهیونیستی اگر بخواهد در برابر حزب‌الله جنگ گسترده‌ای را شروع کند به کل ویران خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha