• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031912571
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

قایدی چرا به ایران نیامد؟/ اوسمار ـ پرسپولیس در وضعیت نامعلوم!

قایدی چرا به ایران نیامد؟/ اوسمار ـ پرسپولیس در وضعیت نامعلوم!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، شناگر ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن روایتی شنیدنی از دوران ورزش حرفه‌ای خود داشت؛ اتفاقاتی خنده‌دار اما بعضا تلخ!

محمد بیداریان از اندک شناگران ایرانی است که حضور در المپیک را تجربه کرده است البته با رباط صلیبی پاره! او که سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه دارد، المپیک ۲۰۰۸ پکن را صرفا به خاطر ۲۰ صدم ثانیه از دست داده بود. این ملی‌پوش سابق شنای ایران از دوران ورزش قهرمانی‌اش گفت و خاطره‌های مختلفی را برای اولین بار نقل کرد؛ از شنای یک ملی‌پوش با مایوی پاره، ماجرای عجیب جوراب ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ قطر، سلف‌سرویس انواع چلوها توسط رییس وقت فدراسیون شنا در استخر، قصه ثانیه ۲۵ و... 

ویدیو/ شنا با رباط پاره و در به در یک تکه نان در استخر!

محمد بیداریان در گفت‌وگوی خود با ایسنا از شنا در المپیک ۲۰۱۲ لندن با رباط صلیبی پاره گفت و اتفاقاتی خنده‌دار از شنای ایران را طی سالیان دوران ورزش حرفه‌ای خود بازگو کرد؛ از یک روز زندگی با چلو گوشت در لب استخر تا تلاش برای پیدا کردن یک تکه نان خشک!

والیبال ایران به ترکیه هم باخت

تیم ملی والیبال ایران هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را با شکست مقابل ترکیه به پایان رساند.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه، ۱۹ خرداد به مصاف ترکیه رفت و سه بر یک ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ شکست خورد تا هفته دوم را با چهار شکست پیاپی مقابل ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه به پایان برساند.   قبل از این بازی پائز از سرمربی گری ایران برکنار شد.

شانس المپیک از دست رفت/ والیبال ایران در رده هفدهم!

ایران با مجموع هشت شکست در هفته اول و دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴، المپیک پاریس را از دست داد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه، ۱۹ خرداد به مصاف ترکیه رفت و سه بر یک ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ شکست خورد تا هفته دوم را با چهار شکست پیاپی مقابل ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه به پایان برساند.   قبل از این بازی پائز از سرمربیگری ایران برکنار شد.

قایدی ممنوع‌الخروج است!

مهدی قایدی به دلیل مشکل شخصی نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایران را در دیدار مقابل ازبکستان همراهی کند.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد، مهدی قایدی به دلیل ممنوع‌الخروج بودن از کشور نمی‌تواند تیم ملی را در دیدار با ازبکستان همراهی کند. مهاجم تیم ملی در یک پرونده شخصی ممنوع‌الخروج است و در صورتی که به ایران برگردد نمی‌تواند دوباره خارج شود و به همین دلیل قصد ندارد به کشور برگردد.

اوسمار در گفت‌وگو با درویش: تا ۴ روز دیگر تکلیفم را روشن می‌کنم

سرمربی پرسپولیس در تماس تلفنی با مدیرعامل این باشگاه گفته که نیاز به زمان دارد تا پس از مشورت با خانواده‌اش به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، رضا درویش عصر امروز (شنبه) در تماس با اوسمار لوس ویرا با وی گفتگو کرد.

مهدی محسن نژاد المپیکی شد

کشتی‌گیر وزن ۶۰ کیلوگرم ایران به فینال تورنمنت مجارستان صعود کرد و توانست نماینده ایران در این وزن در المپیک پاریس باشد. در مرحله نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت مجارستان، نماینده ایران با شکست حریف خود راهی فینال شد.

مهدی محسن نژاد با کیم از کره‌جنوبی کشتی گرفت و با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و فینالیست شد. او با صعود به فینال توانست  نماینده ایران در المپیک پاریس باشد.

ویدیو/ شاهکار کشتی‌گیر ایران مقابل رضا کایالپ

در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت مجارستان، فردین هدایتی کشتی حساسی را با رضا کایالپ کشتی‌گیر مطرح ترکیه داشت. هدایتی در این کشتی با نتیجه ۴ بر صفر مقابل کایالپ پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. کایالپ یک نقره و دو برنز المپیک و پنج طلا، سه نقره و دو برنز جهان را در کارنامه دارد. هدایتی قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۲۳ است.

تقوی: از جزئیات انتخاب پائز بی‌خبرم/ بعضی ستاره‌های والیبال حاضر نیستند برای مردم بازی کنند

رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب پائز به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: اصل آوردن مربی خارجی این بود که سلسله باخت‌های گذشته را تغییر بدهیم.

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب پائز به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اول فروردین با رای مجمع آمدم و پنجم فروردین کارم را شروع کردم. وقتی آمدم قرارداد آقای پائز عقد شده بود و برنامه‌هایش هم در مورد اردوها تنظیم شده بود. وقتی آمدم صحبت‌هایی در مورد دستیارها با او داشتم. برخی فکر می‌کنند دنبال مقصرسازی هستیم اما مهم مقصر نیست بلکه مردم از وضعیت فعلی تیم ملی ناراحت هستند.

برنامه تیم ملی برای دیدار مقابل ازبکستان مشخص شد

تیم ملی عصر امروز با حضور در سالن به تمرین وزنه خواهد پرداخت. تیم ملی فوتبال ایران توانست در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ کنگ به برتری برسد.

کاروان تیم ملی پس از سفری طولانی بامداد امروز (شنبه) به تهران بازگشت و طبق برنامه تیم ملی عصر امروز با حضور در سالن به تمرین وزنه خواهد پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha