• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403032012652
  • خبرنگار : 50176

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر سلامت جامعه را تضمین می‌کند

امر به معروف و نهی از منکر سلامت جامعه را تضمین می‌کند

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم اسلامی است که می‌‎تواند سلامت اجتماع و جامعه را تضمین کند.

حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا نوزدهم خرداد در آیین اختتامیه همایش علمی، نخبگانی، منطقه‌ای «امر به معروف و نهی از منکر غرب کشور» که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد، با تسلیت به مناسبت شهادت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: اقتدار حقیقی یک ملت در گرو علم است.

وی با بیان اینکه امروزه علی‌رغم پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های علمی می‌بینیم، به‌دلیل عدم اتکا به تعالیم الهی در بحران به خطر افتادن جسم و روح هستیم، افزود: راه نجات از این بحران، بازگشت به تعالیم اسلامی است.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم اسلامی است که می‌‎تواند از طریق نظارت همگانی سلامت اجتماع و جامعه را تضمین کند، ادامه داد: یکی از کارهای مهمی که امروزه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور شروع شده و جای تشکر دارد، همراه کردن نگاه نخبگانی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه قدرت علمی یکی از مصادیق قدرت است، اظهار کرد: استان لرستان این افتخار را دارد که میزبان همایش علمی نخبگانی امر به معروف و نهی از منکر غرب کشور است.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این همایش رونمایی از سامانه مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود، گفت: این سامانه دغدغه آمران به معروف و ناهیان از منکر بود چرا که سهم عظیم نظارت همگانی مردم را نسبت به مسئولان مشخص می‌کند و می‌‎توان امیدوار بود که مطالبه‌گری سالم از طریق این سامانه پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha