• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403032013513
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

رونمایی از پدیده جدید کشتی ایران/ نکونام کدام بازیکنان را نمی‌خواهد؟

رونمایی از پدیده جدید کشتی ایران/ نکونام کدام بازیکنان را نمی‌خواهد؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی هرگونه مذاکره با بازیکنان تیم ملی در اردوی این تیم پیش از بازی با ازبکستان را منع کرده است.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل هنگ کنگ ادامه دارد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی خود را برای بازی روز سه‌شنبه مقابل ازبکستان آماده کنند.

از چالش خلال دندان در تیم‌ملی تا خیانت به استقلال به خاطر کی‌روش

بازیکن پیشین استقلال از یک خیانت به این تیم پرده داشت و گفت که در دوره سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی در این تیم، برخی ملی‌پوشان استقلال به خاطر کی‌روش کم‌کاری می‌کردند. او همچنین می‌گوید پیش از پیوستن به استقلال، با پرسپولیس قرارداد امضا کرده بود.

از باندبازی در استقلال تا اتهام خیانت به کی‌روش با هاشم بیک‌زاده

هاشم بیک‌زاده، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، در گفت‌وگویی تفصیلی با ایسنا درباره دوران فوتبال خود به صحبت پرداخت. او در این گفت‌وگو اشاره‌ای به دوره حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال داشت و مدعی شد که در آن مقطع برخی ملی‌پوشانش به خاطر کی‌روش در استقلال کم‌کاری می‌کردند.

ترزیچ گزینه هدایت یونایتد شد

طبق اعلام روزنامه سان انگلیس ادن ترزیچ گزینه هدایت منچستر یونایتد شده است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در فصلی که گذشت با هدایت ادن ترزیچ شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان اروپا بود. دورتموند توانست به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند و بازی بسیار خوبی را به‌ویژه در نیمه نخست برابر رئال مادرید به نمایش گذاشت اما در نهایت شکست خورد و نتوانست به قهرمانی برسد.

۹۱۰ میلیارد تومان در جیب ۴۸ فدراسیون ورزشی+ جدول

بر اساس جدول (۱۲) موضوع بند (ب) تبصره (۱۳) قانون بودجه ۱۴۰۳، ‌معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بخش ورزش در نظر گرفته شده است.

۱۹ خرداد ماه سال جاری، سرپرست ریاست جمهوری بخش دوم قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۳ را به همراه جداول آن به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

نتیجه عجیب در لیگ‌ملت‌های والیبال/ ۸۶ امتیاز در یک ست!

ست دوم دیدار تیم‌های ملی والیبال ترکیه و آلمان با نتیجه‌ای عجیب به پایان رسید!

تیم‌های ملی والیبال ترکیه و آلمان از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که ست دوم این دیدار با نتیجه عجیب ۴۴ بر ۴۲ به سود ترکیه‌ به پایان رسید.

رونمایی از لیست خروج ۷ نفره استقلال

۷ بازیکن استقلال در لیست خروج این تیم هستند. استقلال در اولین فصل همکاری با جواد نکونام در جایگاه دوم لیگ برتر ایستاد. البته تا سه هفته مانده به پایان لیگ، استقلال صدرنشین بود و بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که اظهارنظرهای بیش از حد جواد نکونام قهرمانی را از آبی‌پوشان گرفت.

حالا نکونام برای فصل جدید قصد دارد تیمش را نوسازی کند. در همین زمینه گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست خروجی و ورودی استقلال کم نیست.

اسماعیلی مسافر پاریس شد

سعید اسماعیلی در مبارزه دوم انتخابی وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی برای حضور در المپیک به برتری رسید و مسافر پاریس شد.

سعید اسماعیلی در دومین مبارزه انتخابی وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک در حاشیه مسابقات مجارستان ۶ بر ۴ برابر محمد علی گرایی برد و مسافر پاریس شد.  

مجمع انتخاباتی ریاست دوومیدانی به تعویق افتاد

معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی در مجمع عمومی فردا اعلام خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی دوشنبه، ۲۱ خرداد برگزار می‌شود اما اکنون وزارت ورزش و جوانان از تعویق این انتخابات خبر داده است.

ساروی قهرمان تورنمنت مجارستان شد 

فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به مدال طلای تورنمنت مجارستان دست یافت.  

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی تورنمنت مجارستان، محمدهادی ساروی دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل آلکس زوکه دارنده مدال نقره جهان از مجارستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.  

لوپز: کار اسماعیلی در ترک کشتی غیرحرفه‌ای بود/ فیرپلی رعایت شد!

دارنده ۹ مدال طلای جهان و المپیک معتقد است برد هم تیمی‌اش مقابل اسماعیلی کاملا بر اساس فیرپلی بوده است.

میخاین لوپز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به مجارستان، درباره ناراحتی ایرانی‌ها از نحوه پیروزی آلبرتو سانچز، مقابل سعید اسماعیلی، گفت: این ناراحتی را درک نمی‌کنم. کشتی ورزش ثانیه‌هاست و تا آخرین ثانیه مبارزه ادامه دارد.

ویدیو/ باخت بچه‌گانه اسماعیلی در نیمه‌نهایی تورنمنت مجارستان

سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم تورنمنت مجارستان برابر اورتا سانچس، قهرمان کوبایی المپیک توکیو در وزن ۶۰ کیلوگرم و قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳، کشتی گرفت و باخت. سانچس در حالی که چند ثانیه مانده به پایان وقت دوم هفت بر پنج عقب بود، کشتی را به نشانه باخت رها کرد و اسماعیلی نیز با تصور اینکه پیروز شده به حریف پشت کرد تا نزد مربی‌اش برود اما کشتی‌گیر کوبایی ناگهان از او کمرگیری کرد و با اجرای فن چهار امتیاز گرفت و با نتیجه ۱۰ بر ۷ پیروز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha