• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403032113661
  • خبرنگار : 50463

لیگ آزاداگان؛ چادرملو اردکان - دریا کاسپین بابل

جنگ صعود و بقا؛ هیجان انگیزترین شب ورزش یزد

جنگ صعود و بقا؛ هیجان انگیزترین شب ورزش یزد

ایسنا/یزد تا حد زیادی سرنوشت دومین تیم صعود کننده و سومین تیم سقوط کننده در لیگ آزادگان در جدال بین دو تیم چادرملو و دریا بابل آزادگان مشخص می‌شود.

ماراتن لیگ آزادگان به هفته پایانی (هفته سی و چهارم) رسید و از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امشب، تیم چادرملو اردکان در حساس‌ترین بازی هفته پایانی در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم دریا بابل است.

تکلیف دومین تیم صعود کننده و سومین تیم سقوط کننده در این بازی مشخص خواهد شد؛ چرا که تیم چادرملو اردکان در صورت کسب پیروزی می‌تواند بدون توجه به نتیجه‌ی دیدار همزمان فجر سپاسی برابر پارس جنوبی جم، به لیگ برتر صعود کند.

هفته ماقبل پایانی لیگ آزادگان در حالی به اتمام رسید که شاگردان «رضا مهاجری» در تیم خیبر خرم آباد مقتدرانه جواز حضور به لیگ برتر را کسب و جشن قهرمانی را در ورزشگاه لر آرنا برپا کردند و سقوط دو تیم خوشه طلایی و شاهین بندر عامری به لیگ دسته دوم قطعی شد.

چادرملو نیز در هفته ماقبل پایانی می‌توانست با پیروزی مقابل شاهین بندر عامری و کسب سه امیتاز فاصله مطمئنی با فجر ایجاد کرده و به لطف برتری در بازی رو در رو یک هفته زودتر همانند خیبر خرم آباد جشن صعود را بگیرد؛ اما شاگردان «سعید اخباری» مقابل این تیم به نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز رضایت دادند تا سرنوشت صعود به لیگ برتر به آخرین هفته کشیده شود.  

چادرملویی‌ها به دلیل پیروزی در دو تقابل رو در رو مقابل فجر شهید سپاسی در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارند و در صورت برتری در آخرین بازی خانگی مقابل دریا بابل به لیگ برتر می‌رسند.

از این رو چادرملو برای صعود به لیگ برتر مقابل دریا کاسپین حق هیچ اشتباهی ندارد و  در آن سوی میدان نیز تیم شمالی برای بقای خود با تمام قوا به یزد سفر کرده است.  

سه تیم شمالی داماش گیلان، دریا کاسپین بابل و شهرداری آستارا برای بقا در لیگ می‌جنگند و داماش و دریا کاسپین با ۳۱ امتیاز در لبه پرتگاه سقوط قرار دارند.  

با تمام این تفاصیر تمام نگاه‌ها به نتیجه این دیدار خواهد بود تا پس از ۹۰ دقیقه نفسگیر مشخص شود که فوتبال یزد بعد از ۱۸ سال دوباره به نقشه جغرافیای لیگ برتر فوتبال ایران اضافه خواهد شد یا خیر؟  

قضاوت این دیدار را «پیام حیدری» بر عهده دارد و «حسن ظهیری، حسن انتظاری و حسن زمانی» با نظارت «ایرج نظری» وی همراه را همراهی می‌کنند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha