• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403032316055
  • خبرنگار : 71431

توقیف تریلر حامل موادمخدر در مسیر تهران

توقیف تریلر حامل موادمخدر در مسیر تهران
عکس تزئینی است

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار با ۷۰ کیلوگرم تریاک در حومه شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان توسط یکی از موادفروشان سابقه دار رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و در همین راستا نیز ماموران با رصد شبانه روزی دامنه فعالیت متهم متوجه شدند که این فرد به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد توزیع آن در پایتخت را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال این موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی زمان و مکان تردد متهم مشخص شد. پس از آن ماموران اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم اقدامات خود برای دستگیری متهم را کلید زدند.  

وی ادامه داد: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس پس از چندین ساعت رصد و بررسی و گشت زنی نامحسوس در محورهای مواصلاتی پایتخت موفق شدند متهم را در حالیکه با یکدستگاه تریلر کشنده در حال تردد بود، شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کنند. ماموران در جریان بازرسی از تریلر ۷۰ کیلوگرم مخدرتریاک را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای درون تریلر جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه فرد قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، اظهارکرد:‌ متهم که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر بود، در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha