• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403032315680
  • خبرنگار : 71431

موادفروش حرفه‌ای با ۲۳ کیلوگرم شیشه و تریاک دستگیر شد

موادفروش حرفه‌ای با ۲۳ کیلوگرم شیشه و تریاک دستگیر شد
عکس تزئینی است

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک سوداگر مرگ با ۲۳ کیلوگرم مخدر شیشه و تریاک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با موادمخدر رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در همین راستا و در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهم از موادفروشان حرفه‌ای است و اقدام او موجب نارضایتی ساکنان محله نیز شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعاتی که ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق منزل متهم در محله مشیریه تهران مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. پس از آن ماموران در عملیاتی پلیسی به مخفیگاه متهم رفته و در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین گفت که متهم هنگام مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با اقدام به موقع ماموران پلیس ناکام ماند.

باباپور با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری متهم، گفـت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده سه کیلوگرم مخدر شیشه و ۲۰ کیلوگرم مخدر تریاک را که به شکل ماهرانه‌ای در چند نقطه از خانه جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.  

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، اظهارکرد:‌این فرد که از قاچاقچیان سابقه‌دار موادمخدر بود، در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد. برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و موادمخدر کشف شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha