• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403032516724
  • خبرنگار : 71959

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا:

بانک‌ها یگان حفاظت خود را راه‌اندازی کنند

بانک‌ها یگان حفاظت خود را راه‌اندازی کنند

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تاکید کرد که بانک‌ها باید یگان حفاظت خود را راه‌اندازی کنند.

سردار رضا بنی اسدی فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت حفاظت مسلحانه از برخی نهادها گفت: وزارتخانه‌ها و ارگان‌هایی که نیاز به حفاظت مسلحانه داشته باشند؛ با همکاران من در پلیس ارتباط برقرار کرده و از این خدمات بهره‌مند می‌شوند. البته این نکته قابل ذکر است که اعتبارات این حفاظت توسط خود سازمان‌ها باید تامین شود و پلیس وظیفه ساماندهی و برنامه‌ریزی را در این باره بر عهده دارد. 

وی افزود: برخی ارگان‌ها مانند قوه قضائیه با ما ارتباط بسیار خوب و زیادی دارند و حفاظت مسلحانه به صورت دائمی برای آن ها انجام می‌شود و در واقع یگان حفاظت آن‌ تشکیل شده است. برخی نهادها نیز اصلا به این نوع حفاظت نیاز ندارند و با ما ارتباطی نیز ندارند. 

 فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا ادامه داد: اما در این بین برخی نهادها مانند بانک‌ها هستند که نیاز ضروری به حفاظت‌های مسلحانه دارند اما هنوز یگان‌های حفاظتی خود را تشکیل نداده‌اند. 

بنی اسدی فر در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چگونه این حفاظت ها صورت می گیرد؛ گفت: در حال حاضر، پلیس کار بر زمین مانده بانک‌ها را انجام داده و به تنهایی این امر حفاظتی را انجام می‌دهد. 

وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت بانک‌ها افزود: بانک ها نیاز شدیدی به ایجاد این یگان حفاظتی دارند زیرا کار آنها بسیار حساس بوده و با پول نقد سروکار دارند؛ بنابراین باید اعتبار مورد نیاز برای تامین این یگان ایجاد شود تا پلیس بتواند برای راه اندازی این یگان قدم بردارد. از این رو از بانک‌ها می‌خواهم تا نسبت به تشکیل یگان حفاظت خود اقدام کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۲:۱۲

نیروهای حفاظتی نه حقوق درستی،نه مزایایی ،نه اضافه کاری،نه عیدی ،با برجی ۶ملیون تو این تورم میشه زندگی کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۵:۰۱

سال ۹۸ استان فارس لارستان نگاهبان بانک‌بودم برجی ۶۰۰ هزارتومن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۵:۰۸

با ۱۳ سال سابقه نگهبان بانک اما حقوقم ۶ میلیون هست آیا با این حقوق و تورم امروز کی حاضر هست بیاد نگهبان بانک بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۵:۴۳

بانک های ایران فقط از مردم از سو استفاده وبه آنها ضرر می زنند.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۶:۵۴

همین الان بانک برای نگهبانی کمتر از دویست هزار تومان برای هر روز نگهبانی حقوق میده. حدود 150تومان که پول کرایه رفت و آمد نگهبان نمیشه اونوقت حقوق یک آبدارچی بانک ده برابر اینه.و کسی هم جوابگو نیست طرف با جونش بازی میکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۸:۰۲

حفاظت از بانک فقطربه نفع بانک و شرکت و پلیس است و هیچ سودی برای نگهبان جز ضرر و زیان ندارد.نه بیمه نه پاداش حقوق از کارگر ساده هم کمتر و نداشتن امنیت شغلی و جانی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۳:۵۴

سلام. لطفا به وضعیت معیشت نگهبانان بانک کشاورزی استان فارس توجه بفرمایید.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۴:۴۶

مالیات میگیرید برای چی؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۱۴:۱۱

پسر برادرم یازده ساله نگهبان بانک کشاورزی توی شیراز شده.همیشه برای همه چیز محتاج به پوله.لطفا مسئولین محترم به حقوقشون توجه کنید.سپاس.