• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403032617688
  • خبرنگار : 71614

دیدار مدیرکل هنرهای تجسمی با همتایانش در دهه ۶۰

دیدار مدیرکل هنرهای تجسمی با همتایانش در دهه ۶۰

مدیرکل فعلیِ هنرهای تجسمی وزارتِ ارشاد و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با محمدعلی انصاری و سید غلامرضا اسلامی ـ دو تن از مدیران ادوار گذشته موزه هنرهای معاصر تهران و اداره کل هنرهای تجسمی ـ دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، موزه هنرهای معاصر تهران اعلام کرده است که این دیدار که باهدف تجربه‌نگاری، مدیریت دانش، ثبت و تکمیل تاریخ شفاهی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موزه هنرهای معاصر تهران و نیز آگاهی از روندها و فرایندهای پیشین در محل موزه هنرهای معاصر تهران صورت گرفته است.

گفتنی است که محمدعلی انصاری و سید غلامرضا اسلامی در سال‌های میانی و پایانی دهه ۶۰ مدیریت اداره کل هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر تهران را برعهده داشتند. 

دیدار مدیرکل هنرهای تجسمی با همتایانش در دهه ۶۰

در همین راستا خراسانی‌زاده ضمن تأکید بر لزومِ امتدادِ سیاست‌ها و اقدامات مثبت مدیران کل پیشین در دوره کنونی گفت: باید از تجربیات خوبی که درگذشته رخ‌داده است، حداکثر بهره‌برداری صورت گیرد.

او برگزاری این نشست را گامی مؤثر در راستای بهبود روند و کیفیت ریل‌گذاری و ارتقای ظرفیت تنظیم‌گری اداره کل هنرهای تجسمی دانست.

مدیرکل هنرهای تجسمی در بخش دیگری از سخنان خود، گزارشی را از عملکرد اداره کل هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر تهران در دولت سیزدهم ارائه داد. 

در ادامه این نشست محمدعلی انصاری و سید غلامرضا اسلامی به بیان تجربیات دوران مدیریت خود و تشریح اهم روندها و فرایندهای پیشین در این دو مرکز مهم هنری پرداختند و بهره‌مندی از تجربیات گذشته را گامی ضروری و سازنده در راستای شکل‌دهی به وضع مطلوب، ارزیابی کردند.

در این دیدار، مجید محمدی ـ معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد ـ و علی هوشمند ـ معاون امور هنرهای تجسمی این اداره کل ـ نیز حضور داشتند.

دیدار مدیرکل هنرهای تجسمی با همتایانش در دهه ۶۰

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha