• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403032617744
  • خبرنگار : 71489

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف:

به کسی رای دهیم که راه رئیسی، انقلاب و اردوگاه انقلاب را ادامه دهد

به کسی رای دهیم که راه رئیسی، انقلاب و اردوگاه انقلاب را ادامه دهد

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف تاکید کرد: جهت ادامه خط اردوگاه جبهه انقلاب اسلامی باید بیاییم و به برادری رای بدهیم که راه رئیسی، انقلاب و اردوگاه انقلاب را ادامه بدهد و در دیدگاه ما ضمن احترام به دیگران، آن فرد کسی نیست جز محمدباقر قالیباف.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ظهر شنبه - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - در تجمع فعالان ستادی این نامزد انتخابات که در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و بحث بر سر ادامه مسیر انقلاب اسلامی و سرنوشت یک ملت است؛ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک امانت بزرگ است که در اختیار ما قرار گرفته است؛ باید بدانیم که این انقلاب ثمره امانت ۲۲۰ هزار شهید، ۶۳۰ هزار جانباز و بالغ بر ۴۳ هزار آزاده قهرمان است و امانت کوچکی نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما باید جمهوریت و مردم سالاری دینی را حرمت بداریم و از آن پاسداری کنیم، گفت: باید جهت ادامه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و استمرار خدمت، صداقت، اخلاص، شجاعت، ولایت مداری، خداباوری و خدا محوری و ادامه راه شهیدان راه پرواز اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حل مشکل مسکن، اشتغال و ازدواج و گشایش در سیاست خارجی کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که سابقه روشن در جنگ، جبهه‌ها، فداکاری و حوزه‌های مختلف دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که باید مشارکت و امنیت باشد و انتخابات با صلابت برگزار شود و رقابت باشد؛ در اردوگاه انقلاب کسانی بیاید که در کارنامه‌اش تحصیلات، سوابق و کارنامه‌ای از جنگ تا سازندگی و قانون گذاری داشته باشند. بنابراین جهت ادامه خط اردوگاه جبهه انقلاب اسلامی باید بیاییم و به برادری رای بدهیم که راه رئیسی، انقلاب و اردوگاه انقلاب را ادامه بدهد؛ در دیدگاه ما ضمن احترام به دیگران آن فرد کسی نیست جز محمد باقر قالیباف.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha