• شنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403041611086
  • منبع : ریاست جمهوری

در پیام تبریک سرلشکر سلامی به پزشکیان مطرح شد

آمادگی همه جانبه سپاه برای تداوم و تقویت تعامل و همکاری با دولت

آمادگی همه جانبه سپاه برای تداوم و تقویت تعامل و همکاری با دولت

فرمانده کل سپاه در پیام تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان منتخب ملت ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی بر آمادگی همه جانبه برای تداوم و تقویت تعامل و همکاری سپاه با دولت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام سرلشکر سلامی به این شرح است:

 برادر ارجمند آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم منتخب ملت ایران

سلام علیکم؛

 خدای بزرگ را شاکریم با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به "اسلام" و سرافرازی "ایران عزیز" ، حضور شورانگیز و دشمن شکن مردم پای صندوق‌های رای در" انتخابات شکوهمند ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳" ، در لبیک رسا به ولی فقیه زمان و رهبر حکیم و عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) بار دیگر اراده عظیم ایرانیان متجلی و موجبات شرمساری دشمنان انقلاب ، نظام و میهن اسلامی فراهم آمد و بویژه تلاش و برنامه ریزی شیطانی امپراتوری رسانه‌ای غربی صهیونیستی که بر طبل تحریم و عدم مشارکت مردم در انتخابات می‌کوبیدند به شکست قطعی انجامید.

با قدردانی از حضور پرشور و با نشاط آحاد مختلف ملت رشید و تاریخ ساز ایران در خلق این حماسه سیاسی و نیز همت و کوشش تمامی عوامل اجرایی  ، نهادهای نظارتی و نیروهای مسئول برقراری امنیت و آرامش انتخابات کشور در این رویداد بزرگ؛ انتخاب  جنابعالی در "چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی" را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی آن برادر عالیقدر در بر عهده گرفتن این امانت خطیر را از خداوند متعال مسئلت دارم.

  اطمینان داریم با بسیج همه جانبه ظرفیت‌ها ، فرصت‌ها و شایستگی‌های ملی، توفیق و پیروزی نظام در عرصه جنگ اقتصادی دشمنان حاصل خواهد شد و با اتکا به راهبرد تقویت و بهره‌گیری از توانمندی‌های درونی و صیانت از اقتدار نظام در آوردگاه‌های بین المللی برای استیفای حقوق حقه ملت  ایران ، شاهد درخشش ایرانیان در سپهر سیاست جهانی خواهیم بود.

در پایان با گرامیداشت یاد و مجاهدت‌های حماسی و ماندگار شهید جمهور خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی (ره) آمادگی‌های همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای تداوم و تقویت راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در تعامل و همکاری با دولت ها ، در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای پاسخ به نیازهای کشور را اعلام می‌داریم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha