• شنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403041611151
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

زمان اتحاد و همبستگی ملی برای توسعه و آبادانی ایران مقتدر است

زمان اتحاد و همبستگی ملی برای توسعه و آبادانی ایران مقتدر است

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با مشخص شدن منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، اینک زمان اتحاد و همبستگی ملی و انسجام عمومی برای توسعه و آبادانی ایران مقتدر و زمینه‌سازی برای تداوم مشارکت مردم در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فرارسیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی امروز (۱۶ تیر ماه) با تقدیر از مشارکت بالای مردم در انتخابات روز جمعه، خطاب به مردم این استان اظهار کرد: مردم با حضور خود در انتخابات روز گذشته به معنای حقیقی کلمه عمق بصیرت، تیزبینی، خرد و نیز عشق سرشار به میهن و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: مشارکت پرشور شما در شهرها و روستاهای سراسر استان سمنان در این انتخابات در شرایطی رخ داد که دشمنان اسلام و ایران از هیچ توطئه‌ای برای مأیوس‌سازی ملت ایران از حضور در انتخابات دریغ نکردند و تمام امکانات و تجهیزات تبلیغی و رسانه‌ای خود را برای تضعیف اراده و انسجام ملی به کار گرفتند.

او بیان کرد: لازم می‌دانم بابت حضور وحدت‌آفرین آحاد شما عزیزان، مراتب تقدیر خود را از مردان، زنان، کهنسالان و میانسالان، جوانان و نوجوانان و بویژه رای اولی‌ها در نقاط مختلف استان سمنان ابراز کنم و برای آحاد مردم شریف و ولایتمدار این استان سلامتی و پیروزی آرزو دارم.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم با قدردانی از مسئولان ستادهای انتخاباتی، نامزدهای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای ایجاد فضایی رقابتی، پیروزی دکتر مسعود پزشکیان را در این دوره از انتخابات تبریک عرض کنم و برای تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال، موفقیت و سربلندی در اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه را مسألت دارم.

وی تاکید کرد: اینک زمان اتحاد و همبستگی ملی و انسجام عمومی برای توسعه و آبادانی ایران مقتدر و زمینه‌سازی برای تداوم مشارکت مردم در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فرارسیده است. امید آن دارم به شکرانه این حضور باشکوه که مکمل حماسه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت بود، رئیس جمهور منتخب و اعضای دولت چهاردهم، راه شهید رییسی (ره) در خدمت‌رسانی مجدانه و صادقانه به مردم را ادامه دهند و با امید به فضل پروردگار متعال، بر سر عهد خود با شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی برقرار و استوار بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از استاندار  و مسئولان ستاد انتخابات استان، رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان، هیئت اجرایی، اعضای شورای تامین استان، فرمانداران، بخشداران و تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات و همچنین نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز اصحاب سخت‌کوش خبر و رسانه، روند صعودی مشارکت در دور دوم را نمودی از بصیرت مردم ایران برشمرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha