• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403041711466
  • خبرنگار : 50233

یک مسئول‌ستاد پزشکیان در سمنان تاکید کرد:

لزوم ایجاد وحدت و انسجام بیشتر بین همه گروه‌های سیاسی کشور

لزوم ایجاد وحدت و انسجام بیشتر بین همه گروه‌های سیاسی کشور

ایسنا/سمنان مسئول کمیته‌های اجرایی ستاد پزشکیان در استان سمنان بر لزوم ایجاد وحدت و انسجام بیشتر بین همه گروه‌های سیاسی کشور تاکید کرد و گفت: انتظار می رود که همه جریان‌های سیاسی، فارغ از دسته‌بندی‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی، برای مردم و برای ایران در کنار دولت دکتر پزشکیان قرار بگیرند.

افشین خورشیدوند در حاشیه آیین شکرگزاری حماسه حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان یکی از بزرگترین امیدهای سیاسی مردم در این مقطع مهم نام برد و اظهار کرد: انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور، امید زیادی در بین مردم و نسل جوان ایجاد کرده است.

وی ضمن تبریک انتخاب دکتر پزشکیان به همه ایرانیان و خصوصا هواداران رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران تصریح کرد: دکتر پزشکیان نه تنها در بین طبقه متوسط بلکه در بین اقشار مختلف مردم و از جمله محرومان جامعه و قشر کارمند و کارگر نیز که طی این سالها با مشکلات معیشتی روبرو شدند نیز هواداران زیادی دارد. امیدی که دکتر پزشکیان در بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرده می تواند به افزایش سرمایه اجتماعی حاکمیت کمک کند.

خورشیدوند از منتخب ملت ایران به عنوان چشم امید فعالان اقتصادی نام برد و گفت: اثر این امیدبخشی روانی را یک روز بعد از انتخابات در بازار بورس و بازار ارز نیز به وضوح همه دیدند.

مسئول کمیته‌های اجرایی ستاد پزشکیان در استان سمنان ادامه داد: احتمالا نگاه عقلانی دکتر پزشکیان و تیم اقتصادی ایشان به اقتصاد، دیپلماسی اقتصادی و روابط بین المللی می تواند در کوتاه مدت و میان‌مدت گشایش‌هایی در این حوزه ایجاد کند اما برای عمق‌بخشی به این گشایش‌ها و بهبود اقتصاد کشور در درازمدت، نیازمند اقدامات عملی دولت دکتر پزشکیان هستیم.

عضو ستاد دکتر پزشکیان در استان سمنان به حضور طیف گسترده‌ای از نسل جوان در بین هواداران دکتر پزشکیان اشاره و خاطرنشان کرد: این طیف جوان و باانگیزه می‌تواند به عنوان حامیان و پشتیبانان دکتر پزشکیان سبب ایجاد یک تحرک در حوزه‌های مختلف شود.

این تولیدکننده ادامه داد: به نظر می‌رسد نگرش یکسان مبتنی بر منافع ملی به فرصت‌های اقتصادی توأمان در عرصه بین‌المللی و ایجاد گشایش‌های عملی جدی در این بخش در کنار  تلاش برای ایجاد گشایش‌های بانکی و...می‌تواند منجر به یک تحرک اساسی در اقتصاد کشور شده و به خروج اقتصاد ایران از رکود فعلی کمک کند.

‌خورشیدوند، با بیان اینکه پیروزی دکتر پزشکیان در دور دوم و افزایش چشمگیر آرا وی در کمتر از یک هفته، نشان داد که اگر اتحاد و انسجام داشته باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم اضافه کرد: باید بستری فراهم شود که همه حول محور منافع ملی و نظام گردهم بیاییم و برای برون‌رفت اقتصاد کشور از تنگناهای فعلی تلاش کنیم.

لزوم ایجاد وحدت و انسجام بیشتر بین همه گروه‌های سیاسی کشور

این فعال اقتصادی با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج باید رقابت‌های سیاسی را کنار بگذاریم و بر رفاقت‌ها تمرکز کنیم، گفت: نگاه باز و ملی دکتر پزشکیان، نقطه‌ی اتکاء خوبی است که می‌تواند دوستداران کشور و دغدغه‌مندان میهن عزیزمان را دور هم جمع کرده و برای غبله بر مشکلات مردم متحد کند.

وی از انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان یک فرصت تاریخی یاد کرد و افزود: همه ما در برابر این فرصت تاریخی به دست آمده مسئولیت داریم و باید از آن در راستای منافع ملی استفاده کنیم.

این تولیدکننده و کارآفرین با اشاره به برخی مشکلات استان سمنان گفت: در حال حاضر مهمترین مطالبه مردم در این استان، رفع مشکل کم آبی است و مردم انتظار دارند که دولت در راستای رفع این معضل تلاش کند.

خورشیدوند با بیان اینکه استان سمنان از ظرفیت بالایی در حوزه های تولید و اشتغال برخوردار است، تصریح کرد: رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران، کمک به ایجاد برخی زیرساخت ها، رفع مشکلات ناشی از کمبود منابع آبی و انرژی و...می تواند زمینه را برای توسعه بیش از پیش استان و ایجاد جهش در این بخش فراهم کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha