• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041812515
  • خبرنگار : 71938

واعظ آشتیانی: یکی از چالش‌های بزرگ کشور نداشتن احزاب است

واعظ آشتیانی: یکی از چالش‌های  بزرگ کشور نداشتن احزاب است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اعتقاد دارم اگر می‌گوییم دولت و جریان ها باید با هم همدلی داشته باشند، بدین معنا نیست که انتقاد از رئیس جمهور و عملکرد او وجود نداشته باشد. چرا که قطعا همه دولت ها درگیر چالش می‌شوند و این انتقادهاست که این چالش ها را بهبود می‌بخشد.

 امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لزوم همکاری جریان های سیاسی با رئیس جمهور منتخب عنوان کرد: تجربه نشان داده است بحث همدلی میان رئیس جمهور منتخب و سایر جریان های سیاسی معمولا نتیجه نمی‌دهد؛ چرا که یا رئیس جمهور برنامه ها و انتقادات را نمی‌پذیرد و یا جریان‌ها حاضر به همکاری نمی‌شوند.

وی ادامه داد: اما امیدواریم در این دوره همدلی و همکاری رئیس جمهور منتخب با سایر جریان های سیاسی انجام شود و اینگونه کارآمدی دولت و نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند. در حال حاضر مهم ترین نیاز کشور یک برنامه منسجم و چندساله است.

این فعال سیاسی ادامه داد: اعتقاد دارم اگر می‌گوییم دولت و جریان ها باید با هم همدلی داشته باشند، بدین معنا نیست که انتقاد از رئیس جمهور و عملکرد او وجود نداشته باشد. چرا که قطعا همه دولت ها درگیر چالش می‌شوند و این انتقادهاست که این چالش ها را بهبود می‌بخشد.از سوی دیگر نباید انتقاد را با انتقام اشتباه بگیریم و به تخریب دولت بپردازیم.

واعظ آشتیانی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در این سال ها نسخه های متعددی ارائه و اجرا کردند که نتیجه بخش هم نبوده است، بنابراین باید از برنامه ها و نسخه های جدید برای راهبرد دولت جدید استفاده شود. از سوی دیگر یکی از چالش‌های  بزرگ کشور نداشتن احزاب است. در واقع  احزاب مقتدر با ارائه منسجم و قوی به دولت ها کمک می‌کنند تا مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کنند.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: نباید مردم را از دولت سایه بترسانیم؛ چراکه دولت سایه در واقع احزاب هستند که با برنامه‌های خود به دولت کمک می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha