• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070705319
  • خبرنگار : 71533

با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب

جمالی: پیام رهبری انقلاب جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

جمالی: پیام رهبری انقلاب جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

نماینده سابق مجلس گفت: رهبری انقلاب برای ایجاد تحرک بیشتر در ملل اسلامی و منطقه پیام کمک به مردم لبنان و حزب‌الله را صادر کردند.

محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا،  گفت: همانطور که صهیونیست‌ها در یک‌ساله گذشته و به ویژه یک هفته گذشته نشان دادند، هیچ توجهی به مسائل انسانی و قوانین بین‌المللی ندارند و هیچ خط قرمزی نمی‌شناسند و نه تنها از کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان و بی‌گناهان ناراحت نیستند که در مقابل پیکرهای آنان شادی می‌کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها دست همه دژخیمان تاریخ را از پشت سر بسته‌اند، تصریح کرد: برخی از دولت‌های اسلامی به‌ویژه کشورهای عربی هیچگونه اقدام موثری برای جلوگیری از این کشتار انجام نمی‌دهند و حتی خبرهایی تاسف‌آور از همکاری برخی از این کشورها علیه حماس و حزب‌الله نیز به گوش می‌رسد که بسیار دردناک است.

این نماینده سابق مجلس یادآور شد: در حالی که در کشورهایی مثل آلمان، فرانسه و آمریکا که روزگاری در آن‌ها هرگونه انتقاد از رژیم صهیونیستی به زندان منجر می‌شد، امروز تظاهرات فراوان برپا می‌شود، اما در برخی کشورهای عربی هیچ اقدامی دیده نمی‌شود.

جمالی با اشاره به علت صدور پیام رهبری انقلاب درباره کمک مسلمانان به مردم لبنان، اظهار کرد: رهبری انقلاب برای ایجاد تحرک بیشتر در ملل اسلامی و منطقه این پیام را صادر کردند و در آن تاریخ گذشته منطقه را یادآور شدند که رژیم صهیونیستی چگونه بی‌مهابا در کشورهای اسلامی پیش می‌رفت و امروز چون نمی‌تواند آنگونه عمل کند و مقاومت قدرت بیشتری پیدا کرده است، دست به چنین جنایات شنیعی می‌زند.

وی ادامه داد: پیام امروز رهبری انقلاب می‌تواند مانند سخنان سال ۱۹۸۲ امام راحل که در نهایت به تشکیل حزب‌الله لبنان منجر شد، شکل‌گیری گروه‌های مقاومت دیگری در منطقه را در پی داشته باشد. به‌ویژه که در این پیام نوعی تکلیف برای همه مسلمانان در حمایت از مردم لبنان و حزب‌الله دیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha