• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070907091
  • خبرنگار : 50348

مورایس: به بازی‌های استقلال تاجیکستان دسترسی نداشتیم/ مطمئنم تیم خوبی هستند

مورایس: به بازی‌های استقلال تاجیکستان دسترسی نداشتیم/ مطمئنم تیم خوبی هستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال است و هر روز نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد. تیم و بازیکنانمان در حال رشد هستند. باقی چیزها به تمرکز برمی‌گردد و فردا مشخص می‌شود کدام تیم در چه سطحی است.

به گزارش ایسنا، سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان فردا (سه شنبه) در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

ژوزه مورایس پیش از ظهر امروز (دوشنبه، ۹ مهر ماه) در نشست خبری پیش از دیدار رقابت‌های سپاهان و استقلال تاجیکستان اظهار کرد: دومین بازی آسیایی ما است که این بار در خانه هستیم. الان ما هم انتظار ۳ امتیاز را داریم. استقلال تاجیکستان تیم خوب و باکیفیتی دارد و ما هم به برد فکر می‌کنیم.

وی افزود: اخیرا لیگ قهرمانان آسیا باکیفیت‌تر شده و ارتقا یافته است. متاسفانه تنها مشکل این بود که دسترسی به اطلاعات و بازی‌های رقیب نداشتیم.

مورایس خاطر نشان کرد: تاجیکستان بازیکنان و تیم ملی باکیفیتی دارند که یکی از آن‌ها در تیم ما است. امیدوارم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

او ادامه داد: فوتبال است و هر روز نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد. تیم و بازیکنانمان در حال رشد هستند. 

سرمربی سپاهان یادآور شد: نمی‌توانم راجع به حریف چیزی بگویم فقط مطمئنم تیم خوبی هستند. آماده هستیم و باقی چیزها به تمرکز برمی‌گردد و فردا مشخص می‌شود کدام تیم در چه سطحی است. 

او در پاسخ به اینکه وحدت هنانوف سابقه بازی در استقلال را دارد و می‌تواند به شناخت سپاهان از این تیم کمک کند، گفت: چشمان وحدت، چشمان من نیست!

ابوبکر کامارا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان نیز در این نشست اظهار کرد: از هر لحاظی آماده هستیم و دنبال نتیجه‌ایم. تمرکزمان بر هدف است تا برد خوبی را به هوادارانمان هدیه کنیم.

وی افزود: فوتبال است دیگر! اینجا آمدم تا از تجاربم برای تیم استفاده کنم. اصفهان و جو تیم و هواداران را بسیار دوست دارم. افتخار می‌کنم به آن‌ها و آن‌ها نیز به ما افتخار می‌کنند.تنها چیزی که می‌خواهیم حمایت است و بدانند که تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

این بازیکن تاکید کرد: بله آماده‌ایم، کاملا و منتظر بازی فردا هستم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha