• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071511438
  • خبرنگار : 71938

با اشاره به خطبه‌های نصر

قالیباف: در برابر رهبر شجاع انقلاب و مردم سر تعظیم فرود می‌آورم

قالیباف: در برابر رهبر شجاع انقلاب و مردم سر تعظیم فرود می‌آورم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی، روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه عنوان کرد: فرا رسیدن هفته فراجا را به کارکنان امنیت آفرین و خدمتگزار پلیس و تمامی نیروهای کادر و وظیفه فرماندهی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تامین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور است. برای تمامی این عزیزان در عمل به این وظیفه خطیر، آرزوی توفیقات روزافزون دارم و همچنین یاد و خاطره شهدای مظلوم و جان برکف فراجا را گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: همچنین روز ملی روستا و عشایر را گرامی می‌داریم. روستاییان پرتلاش و عشایر غیور ضامن بالندگی جامعه هستند و نقش بی بدیل آنها در امنیت غذایی، حفاظت و حراست از فرهنگ بومی، پاسداری از مرزها و حفظ میراث فرهنگی کشور بر همگان روشن است.

قالیباف تأکید کرد: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود. بار دیگر مردم ایران حماسه‌ی وحدت آفریدند و زن و مرد و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبری انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند و با غیرت، قوی و سربلند است و نیروهای مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان ایران حتی اگر با خطای محاسباتی دست به ماجراجویی‌های مقطعی علیه کشور بزنند، نمی‌توانند به استقلال و عزت ملی ما و مسیر کلی کشور خدشه‌ای وارد نمایند. بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب همه ما باید تاکید کنیم که تفرقه سیاست دشمن است. تفرقه میان آحاد جامعه، میان دولت و ملت، میان گروه‌ها و احزاب در جامعه اسلامی و در میان ملت‌ها و دولت‌های اسلامی سمی مهلک است. همان جنایتکار اشغالگری که شهید هنیه را به شهادت می‌رساند، شهید نصرالله را نیز شهید می‌کند، آنها با شیعه و سنی، با انسانیت، با شرافت و با صلح دشمن هستند.

وی افزود: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه‌های نماز جمعه و تاریخ‌سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد. برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه‌های مقاومت روحیه امید تزریق کرد. اینجانب در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند کریم را سپاس می‌گویم.

قالیباف گفت: وظیفه خود می‌دانم که ابتدا به خودم و سپس به دیگر مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات عدیده‌ای که این مردم نجیب دارند به خصوص در حوزه اقتصادی متذکر شوم و در پایان از خداوند متعال درخواست دارم هرگز شاهد روزی نباشیم که ما مسئولان کشور آن را بدون دغدغه حل مشکلات مردم به فردا برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha