• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071511801
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه هیدج:

نقش آمریکایی‌ها در جنایات رژیم صهیونیستی غیرقابل انکار است

نقش آمریکایی‌ها در جنایات رژیم صهیونیستی غیرقابل انکار است

ایسنا/زنجان امام جمعه هیدج گفت: نقش آمریکایی‌ها در جنایات رژیم صهیونیستی از پشتیبانی گرفته تا تامین سلاح آنان، غیرقابل انکار است.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان، اظهار کرد: شهادت در واقع مرگ سعادتمندانه‌ای است که اگر مجاهدی به شهادت می‌رسد در واقع این شهادت پاداش خداوند بابت مجاهدت‌هایش است.

وی با بیان اینکه سید مقاومت حق بزرگی بر منطقه و بر مردم منطقه و مردم جهان داد، تصریح کرد: در این موضوع که رژیم غاصب صهیونیستی یک چهره جنایت‌کار دارد نباید شک کرد از نمونه‌های عینی این جنایات می‌توان به جنگ در غزه و لبنان و بمباران یمن اشاره کرد.

امام جمعه هیدج با تاکید بر این مطلب که نقش آمریکایی‌ها و دست داشتن آنان در جنایات رژیم صهیونیستی غیرقابل انکار است، توضیح داد: از دلایل دست داشتن آمریکایی‌ها در این جنایت، می‌توان به ابراز خرسندی رئیس‌جمهور آمریکا از شهادت شهید نصرالله، داشتن سیاست فریب‌کارانه در قبال آتش‌بس در منطقه، بازگذاشتن دست رژیم صهیونیستی در جنایات خود، تامین سلاح برای آنان و وتوی قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد.

 زارعی با توضیح اینکه آمریکایی‌ها از یک سو درخصوص تشدید بحران در منطقه هشدار می‌دهند اما از یک طرف دست روی دست گذاشته و هیچ کاری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند، متذکر شد: آمریکا نه تنها در قبال این جنایات سکوت کرده است، بلکه اگر قطعنامه‌ای نیز در شورای امنیت علیه این رژیم کودک‌کش صادر شود را نیز، وتو می‌کند. پس به جرات می‌توان گفت که این مدعیان دروغین حقوق بشر نه تنها شریک جرم، بلکه مجرم‌اند. 

وی با یادآوری این مطلب که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ براساس گزارش موسسه تحقیقات صلح بین‌المللی استکهلم ۶۵ درصد سلاح‌های رژیم صهیونیستی توسط آمریکا تامین شده است، اذعان کرد: بمب‌هایی که امروز آمریکایی‌ها بر سر مردم غزه و لبنان می‌ریزند در واقع همین بمب‌های آمریکایی‌ است.

او با تاکید بر این مطلب که اگر حمایت‌های سیاسی، اطلاعاتی، اقتصادی و دیپلماسی آمریکا نبود رژیم غاصب صهیونیستی یک ماه هم نمی‌توانست این جنگ را ادامه بدهد، توضیح داد: حمایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سبب می‌شود که این رژیم کودک‌کش، جنایات خود را در منطقه ادامه دهد.

 زارعی با اشاره به اینکه وظیفه ما در برهه فعلی این است که همگرایی منطقه‌ای و جهانی بر علیه رژیم صهیونیستی داشته باشیم، افزود: این همگرایی و اتحاد، سبب تقویت جبهه مقاومت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد، گفت: در این عملیات می‌توانستیم برج‌هایی که پر از جمعیت بود هدف قرار دهیم اما ما بنای کشتن مردم را نداریم زیرا جمهوری اسلامی اصلا دکترینش کشتن مردم بی‌گناه نیست. 

امام جمعه هیدج با اشاره به اینکه یکی از اهداف این عملیات پایگاه‌های نظامی نوایتم بود، افزود: در این پایگاه هواپیماهای f۳۵ در نگهداری می‌شود که اسرائیل به وسیله آن مردم منطقه و مردم غزه را زیر بمباران خودش قرار می‌دهد. 

امام جمعه هیدج با توضیح اینکه پایگاه هوایی هاتزریم نیز یکی از اهداف این عملیات بود، تصریح کرد: از این پایگاه برای ترور شهید نصرالله شده بود، همچنین مرکز موساد که مرکز ترور است نیز از دیگر اهداف این عملیات بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha