• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403071511980
  • منبع : شهرداری تهران

قیمت گذاری محصولات در میادین تره‌بار و بازارها بر اساس شاخص‌های کیفی است

قیمت گذاری محصولات در میادین تره‌بار و بازارها بر اساس شاخص‌های کیفی است

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس شاخص‌های کیفی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی بختیاری‌زاده با تأکید بر اینکه قیمت‌گذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین می‌شود، افزود: در نرخ‌نامه‌های سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخص‌های کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن، سایز و ... است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: بهره‌برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخص‌های تعیین شده در نرخ‌نامه مصوب سازمان مدیریت میادین، تهیه کنند. اگر محصولی با شاخص‌های کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.

وی بیان کرد: در برخی موارد که محصول قابل عرضه در میادین تره بار و بازارها فاصله کمی با شاخص‌های کیفی نرخ‌نامه داشته باشد، اصلاح قیمت انجام می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، بختیاری‌زاده در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به صورت دستچین است، شهروندان می‌توانند روی پالت میوه و سبزیجات را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha