• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072821633
  • منبع : نمایندگی فارس

در بخشی از پیام استاندار فارس تأکید شد

طبل رسوایی صهیونیسم به دست وجدان‌های بیدار و آزادی‌خواه به صدا درآمده است

طبل رسوایی صهیونیسم به دست وجدان‌های بیدار و آزادی‌خواه به صدا درآمده است

ایسنا/فارس در بخشی از پیام تسلیت استاندار فارس در پی شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید شده است که طبل رسوایی صهیونیسم به دست وجدان‌های بیدار و آزادی‌خواه به صدا درآمده است.

در پی به شهادت رسیدن یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، حسینعلی امیری، استاندار فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ *سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ * وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَهَا لَهُمْ *

و کسانی که در راه خدا کشته شده‏ اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمی ‏کند. به زودی آنان را راه می ‏نماید و حالشان را نیکو می‏گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده آنان را درمی ‏آورد.

شهادت هنر مردان خداست و در اعتقاد مکتبی ما، شهدا عند ربهم یرزقونند. وجود مجاهد نستوه و فرمانده دلاور مقاومت اسلامی فلسطین، «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس عالیقدر دفتر سیاسی حماس نیز به پاداش آن همه رشادت و جهاد، نصیبی جز شهادت نمی‌توانست داشته باشد و خدای متعال بهترین پاداش‌ها را به والاترین بندگانش عطا می‌کند.

این فرمانده قهرمان، در زندگی و شهادتش مصداق آیه شریفه اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم گردید وطبل رسوایی تبلیغاتی و حقارت و زبونی صهیونیسم پلید را به وسعت همه وجدان‌های بیدار و آزادی‌خواه عالم به صدا درآورد. ملتی که مبارزانش، سیاستش را می‌نویسند و رهبران سیاسی‌اش، در خط مقدم جهاد به شهادت می‌رسند، هرگز قربانی دوگانه مصلحت و حقیقت نخواهند شد و آرمان مقدسشان را نخواهند فروخت.

به فضل الهی خون پاک شهید یحیی السنوار در کنار دیگر رهبران پرآوازه مقاومت و شهدای طریق‌القدس، مقدمه‌ساز ظهور خواهد شد و بر اتحاد ملت های مسلمان خواهد افزود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این قهرمان اسطوره‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، دلاورمردان مقاومت و همه شیفتگان آرمان فلسطین، به روح بلند و مطهر این شهید جلیل القدر درود می‌فرستم و از درگاه خداوند قاهر جبار، آزادی قریب قدس شریف را مسئلت می‌نمایم.

و ماالنصر من عندالله العزیز الحکیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha