• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403072821764
  • خبرنگار : 50455

طوفان الاقصی ثابت کرد مقاومت تنها راه پیشرفت است

طوفان الاقصی ثابت کرد مقاومت تنها راه پیشرفت است

ایسنا/قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت یحیی سنوار آورده است: طرح طوفان الاقصی برای همیشه تاریخ برگ زرینی از تدابیر یحیی سنوار فرمانده شجاع بود که عنکبونی بودن پایگاه‌های نظامی و امنیتی اسرائیل غاصب را به رخ دنیا کشید تا ثابت کند مقاومت تنها راه پیشرفت است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی شهادت یحیی سنوار فرمانده حماس را تسلیت گفت. که متن آن به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ»

شهادت یحیی السنوار فرمانده دلاور حماس در میدان نبرد، صفحه جدیدی از کتاب مقاومت را رقم زد. دلیرمردی از تبار هابیلیان که خارچشم رژیم سفاک صهیونیستی بود و خواب را از چشم دشمن ربود.

 او که بیش از یک سوم عمر خود را در راه استحکام پایه‌های مقاومت در زندان‌های مخوف اسرائیل گذراند با کوله باری از تجربه دشمن شناسی بازوی پرتوان حماس و سپس رهبر و فرمانده تیزبین آن شد که در دوره کوتاه رهبری حماس با تاسی از شهید هنیه همه معادلات دشمن زبون را برهم زد.

طرح طوفان الاقصی برای همیشه تاریخ برگ زرینی از تدابیر آن فرمانده شجاع بود که عنکبونی بودن پایگاه‌های نظامی و امنیتی اسرائیل غاصب را به رخ دنیا کشید تا ثابت کند مقاومت تنها راه پیشرفت است.

آخرین فتح الفتوح شهید السنوار مبارزه با پهباد اسرائیلی با بدن نیمه جان آغشته به خون خود در ثانیه‌های پایانی عمر با برکت این مجاهد فی سبیل الله بود که چشم جهانیان را خیره و درس مقاومت را با خون خود امضاء کرد تا وعده الهی در قرآن کریم محقق شود که فرمود؛ «وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ. و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد.»

به تعبیر امام مقاومت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) مقاوت به اذن خداوند زنده است و راه شهید السنوار با قدرت و نوآوری در جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندانش، به همرزمانش و به همه‌ی دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک، و فقدانش را تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha