• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080704984
  • خبرنگار : 50042

مردم نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشند

مردم نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشند

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: از مردم بزرگوار شهرستان رشت می‌خواهیم که نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشند و اطلاعات صحیح را در اختیار آنان قرار دهند زیرا این اطلاعات در تصمیم‌سازی کلان کشوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیا عاشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص اجرای طرح سرشماری کشاورزی، اظهار کرد: قبل از اینکه فرآیند سرشماری کشاورزی همزمان با سراسر استان آغاز شود، طی فراخوانی برای همکاری در سرشماری از افراد متقاضی دعوت شد، با این فراخوان ۱۴۰ نفر ثبت‌نام کردند که در نهایت ۵۵ نفر برای انجام سرشماری انتخاب شدند.

وی افزود: بعد از اینکه از ۳۰ مهرماه فرآیند رسمی سرشماری در مرکز استان آغاز شد، دوره‌ آموزشی یک هفته‌ای برای ۵۵ مامور سرشماری در نظر گرفته شد و فردا که آخرین روز این دوره است از افراد، آزمون الکترونیکی اخذ و در نهایت ۴۲ نفر به عنوان مامورین سرشماری انتخاب می‌شوند.

عاشوری گفت: هر سه نفر مامور زیر نظر یک کارشناس، فرآیند پرسشگری و سرشماری را دنبال می‌کنند. در مجموع ۱۴ کارشناس داریم که همه این افراد سابقه همکاری مستمر در دفعات قبل با سازمان مدیریت استان در اجرای سرشماری‌های محتلف را دارند.

فرماندار شهرستان رشت در خصوص اجرای میدانی پروژه‌، گفت: امروز، هفتم آبان‌ماه رزمایش شبیه‌سازی شده اجرای سرشماری کشاورزی را به صورت میدانی در یکی از روستاها داریم.

وی گفت: روز شنبه، ۱۲ آبان ماه زنگ سرشماری در یکی از مدارس شهرستان رشت با حضور استاندار به صدا در می‌آید که رسما فرآیند اجرای طرح همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: در حال حاضر همزمان با اینکه کلاس‌های آموزشی در حال برگزاری است، حوزه‌های روابط عمومی و تبلیغات و پشتیبانی هم وظایف خود را انجام می‌دهند.جا دارد از همراهی‌های اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، نشریات، صدا و سیما تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه ستاد سرشماری جنب صدا وسیما در شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود مستقر است، بیان کرد: همزمان نشست‌های توجیهی و جلساتی با دهیاران و بخشداران در خصوص اهمیت این سرشماری برگزار شده است.

عاشوری ادامه داد: از مردم بزرگوار شهرستان رشت می‌خواهیم که نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشند و اطلاعات صحیح را در اختیار آنان قرار دهند زیرا این اطلاعات در تصمیم‌سازی کلان کشوری مورد استفاده قرار می‌گیرد و براین اساس آمار صحیح بنای توسعه استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha