• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1404020603925
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تأکید کرد

مشارکت مردمی کلید حل بحران ناترازی انرژی

مشارکت مردمی کلید حل بحران ناترازی انرژی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر لزوم نهادینه شدن مدیریت مصرف در جامعه گفت: مدیریت مصرف برق یکی از کلیدی‌ترین راهکارها برای مقابله با چالش‌های ناترازی انرژی است که در این زمینه همراهی مردم نقش مهمی ایفا می‌کند.

اکبر فرج‌نیا در سومین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز که شنبه ششم اردیبهشت برگزار شد، با اشاره به آغاز برنامه‌های عملیاتی مدیریت مصرف برق کشور، اظهار کرد: فعالان و همکاران شرکت‌های توزیع نیروی برق در خط مقدم موضوع مدیریت مصرف برقند و بطور مستقیم با چالش‌های این موضوع درگیر و متأثرند.

 وی افزود: مدیریت و گذر از پیک‌بار تابستان امسال نیازمند ورود و مشارکت همه سازمان است، همه باید با بخش‌های مشترکین و مدیریت بهره‌برداری همکاری کنند و تمام منابع شرکت در اختیار این بخش‌ها خواهد بود تا با موفقیت از این پیک‌بار تابستان عبور کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی با اشاره به افزایش تقاضای مصرف به ۵۱ هزار مگاوات طی هفته گذشته اضافه کرد: یکی از برنامه‌های دولت احداث نیروگاه‌های خورشیدی است که در سال جاری بر مبنای پنج هزار مگاوات پیش‌بینی‌شده است و البته در خود برق تبریز ۳۲ مگاوات برنامه‌ریزی‌شده است و مقدمات جذب سرمایه‌گذار انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha