• یکشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1404013117616
  • خبرنگار : 50649

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام کرد

آغاز برنامه‌های مدیریت مصرف برق از ۶ اردیبهشت در فارس

آغاز برنامه‌های مدیریت مصرف برق از ۶ اردیبهشت در فارس

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت توانیر برای مدیریت مصرف برق برای عبور از ایام اوج بار گفت: برنامه‌های مدیریت مصرف از ششم اردیبهشت ۱۴۰۴ شروع خواهد شد و میزان آن در ماه‌های تیر و مرداد به بیشترین حد خواهد رسید.

همایش آموزشی- توجیهی گذر از پیک بار تابستان سال جاری در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف تشریح ۳۶ بسته مدیریت مصرف جهت تابستان سال جاری امروز، ۳۱ فروردین با حضور جمعی از معاونان، روسای ادارات فروش و خدمات مشترکین به همراه کارشناسان فروش انشعاب مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها و همچنین حضور برخط مدیران توزیع برق شهرستان‌های شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در این همایش با اشاره به برنامه‌های کلان صنعت برق کشور برای مدیریت مصرف گفت: شرکت توانیر ۳۶ بسته مدیریت مصرف برق را با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و متخصصان صنعت برق طراحی کرده است.

حمیدرضا جلایر افزود: این ۳۶ اقدام در شش سرفصل مدیریت مصرف، تولید در محل مصرف، مدیریت و پایش، آموزش و اطلاع‌رسانی، هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف خلاصه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تشدید برخورد با انشعاب‌ها و ماینرهای غیرمجاز بیان کرد: خوشبختانه بحث امحای ماینرهای غیرمجاز به جدیت دنبال می‌شود و بحث پاداش مستمر به اکتشاف ماینرهای غیرمجاز نیز به خوبی عمل کرده و بخش عمده‌ای از این اکتشافات در اثر گزارش‌های مردمی صورت می‌گیرد.

جلایر در خصوص مدیریت مصرف در اداره‌ها نیز گفت: برای مدیریت بار مصرفی در ادارات و سازمان‌ها نیز علاوه بر برخورد با ادارات پرمصرف، بحث تکلیف به تامین بخشی از برق مصرفی از منابع تجدیدپذیر را دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تصریح کرد: امسال مقرر است روی فعالیت بخش تجاری، تمرکز بیشتری صورت گیرد تا فعالیت خود را در ساعات اوج مصرف روزانه و شبانه کاهش دهند و یا دست کم مصرفشان را کم کنند.

جلایر به موضوع وصول مطالبات نیز اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و از این‌رو وصول مطالبات می‌تواند در بالا بردن کیفیت خدمات و اجرای پروژه‌ها، نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، نحوه اجرای ۳۶ بسته مدیریت مصرف برق به منظور عبور موفق از اوج بار تابستان، چگونگی مدیریت پیک بار در تابستان سال جاری، دستورالعمل جدید فروش انشعاب، پروژه‌های هوشمندسازی و تست و اصلاح لوازم اندازه‌گیری، پیگیری وصول مطالبات و تشریح ضوابط فروش انرژی، کاهش تلفات ازدیگر موضوعات مطرح شده در طول برگزاری این همایش بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha