• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۴ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1404030402213
  • منبع : نمایندگی فارس

معاون استاندار اعلام کرد

نظارت بر شیوه پاسخگویی به ارباب‌رجوع در ادارات فارس

نظارت بر شیوه پاسخگویی به ارباب‌رجوع در ادارات فارس

ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از انجام بازرسی‌هایی در حوزه میز خدمت و شیوه پاسخگویی به ارباب‌رجوع در ادارات این استان خبر داد و این اقدام را گامی مؤثر در ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی دانست.

امین کهوا یکشنبه چهارم خرداد در دیدار با آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و معنوی استان، گفت: لازم است توجه ویژه‌ای به نخبگان شود و توانمندی‌های نیروی انسانی درون‌سازمانی به شکلی هدفمند به‌کار گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، آمادگی کامل این معاونت را برای استفاده از نتایج کارگروه‌های تخصصی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش دفتر تحول اداری در حوزه پژوهش، اظهار کرد: این دفتر آماده بهره‌برداری از نتایج طرح‌های پژوهشی و دریافت نظرات و رهنمودهای حضرت آیت‌الله دژکام است.

کهوا در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط میان مردم و دستگاه‌های اجرایی، از بازرسی در حوزه میز خدمت و نحوه پاسخگویی به ارباب‌رجوع در ادارات استان خبر داد و افزود: این اقدام در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مردم انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وی در پایان با اشاره به رویکرد استاندار فارس مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری، معنوی و حمایتی نماینده ولی‌فقیه در استان، این همکاری را مسیری ارزشمند برای تحقق تحول اداری و ارتقاء خدمت‌رسانی به مردم استان فارس دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۰

در دادگاه لارستان رفتار مناسبی با مردم نمیشه لطفا به داد مردم برسین

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۶ ۱۴:۱۲

امیدوارم که انجام بشه وقتی به یه اداره مراجعه می‌کنید نگار که از دماغ فیل افتادن خیلی بد برخورد بی‌حوصله امیدواریم که اصلاح بشه

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۰۳

تو دادگاه ها،برخیا اصلا رفتار و اخلاق مناسب ندارن،جواب درست نمیدن،تو بانک‌ها باجه یک میاد،باجه دو میره،سه میاد،چهار میره،