به گزارش ایسنا، در طرح کالابرگ الکترونیک دهکهای اول تا سوم با شارژ اعتبار به حساب سرپرستان خانوار، به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار دریافت میکنند که گام اول این مرحله از ۷ تیرماه برای دهک اول تا سوم و از ۳۰ تیرماه برای دهکهای چهارم و پنجم درآمدی شارژ و به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
گام سوم از این مرحله اما، با شارژ اعتباری دهکهای ششم و هفتم براساس بعد خانوار به میزان ۳۵۰ هزارتومان از امروز (۶ مردادماه) شارژ میشود.
براین اساس بیش از ۲۵۰ هزار فروشگاه خرد و زنجیرهای طرف قرارداد طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و در اجرای این طرح، مشارکت دارند و مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند متناسب با نیاز خود کالاهای تعیین شده را از این فروشگاهها خریداری کنند.
ویژگیهای طرح کالابرگ الکترونیک
ـ محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری وجود ندارد. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
ـ مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
ـ اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی به مدت یک ماه از آغاز مرحله نهم قابل استفاده و خرید است.
ـ تعداد مشمولین مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی بیش از ۶۰ میلیون نفر است.
مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدماتدهندگانی چون «بازار»و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
اطلاعرسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک میشود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تاکید میشود فاقد هر گونه «لینک» است. همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است.
مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است.
انتهای پیام
نظرات