۱۴۰۴-۰۶-۰۸ | ۰۸:۰۵
محکومیت خودروساز کرمانی به دلیل گرانفروشی 

مدیرکل تعزیرات استان خبر داد

محکومیت خودروساز کرمانی به دلیل گرانفروشی 

کرمان (ایسنا) - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از محکومیت بیش از ۳۰ میلیارد ریالی شرکت خودروساز برای گرانفروشی خبر داد.

فریدون کشیتی هشتم شهریور در جمع خبرنگاران گفت: پرونده گرانفروشی  شرکت خودروساز به ارزش پنج میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی شکایت شاکی و با توجه به مدارک موجود در پرونده پیرامون افزایش قیمت از سوی شرکت، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه نمایندگی به مهر تخلف اول، شرکت متخلف را به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشیتی بیان کرد: شعبه همچنین شرکت را به پرداخت پنج میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان با اعلام شکایت شاکی پیرامون اضافه دریافتی خارج از قرارداد خرید خودرو گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها