• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۴ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1404061609157
  • خبرنگار : 50072

خدمات ابری مایکروسافت مختل شد

خدمات ابری مایکروسافت مختل شد

خدمات ابری «آژور» (Azure) مایکروسافت به دلیل قطعی‌های متعدد کابل فیبر نوری در دریای سرخ، با اختلال روبرو شد.

به گزارش ایسنا، شرکت مایکروسافت روز شنبه اعلام کرد که پس از قطع چندین کابل بین‌المللی در دریای سرخ، دیگر مشکلی در پلتفرم ابری خود مشاهده نمی‌کند. این شرکت پیش‌تر در پیام وضعیت به‌روز شده برای سیستم «آژور» خود اعلام کرده بود که کاربرانش ممکن است در مسیرهای ترافیکی از طریق خاورمیانه دچار اختلال در سرویس شوند.

مایکروسافت اعلام کرد: ما انتظار داریم تاخیر بیشتری در برخی از ترافیک‌هایی که قبلا از خاورمیانه عبور می‌کردند، وجود داشته باشد اما ترافیک شبکه‌ای که از خاورمیانه عبور نمی‌کند، تحت تاثیر قرار نگرفته است.

طبق اعلام مایکروسافت، در نتیجه این اختلال، «آژور» که دومین خدمات ابری بزرگ جهان پس از آمازون وب سرویس (AWS) است، ترافیک را از طریق مسیرهای شبکه جایگزین هدایت کرده و ترافیک شبکه قطع نشده است.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، دریای سرخ، مسیر ارتباطی حیاتی است که اروپا را از طریق مصر به آفریقا و آسیا متصل می‌کند. تعمیر کابل‌های زیر دریا در این منطقه می‌تواند دشوار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha