• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۴ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1404061709994
  • خبرنگار : 50159

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

درک نیاز مشتری مهم‌ترین اصل در ارائه خدمات است

درک نیاز مشتری مهم‌ترین اصل در ارائه خدمات است

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: اگر بخواهیم درک و تحلیل درستی از نیازهای مشتری داشته باشیم، حتماً باید این موضوع به واسطه انجام طرح‌های افکارسنجی محقق شود.

مسعود صابری‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مقوله افکارسنجی از اهمیت بسیار زیادی در راستای بهبود خدمات شرکت گاز استان زنجان دارد، افزود: بی‌تردید پایه‌گذاری سیاست‌های عمومی شرکت بر اساس داده‌های واقعی محقق می‌شود.

وی با یادآوری اینکه افزایش مشارکت اجتماعی شرکت گاز استان در این زمینه و نیز مدیریت بهینه منابع و از همه مهم‌تر برنامه‌ریزی و شناخت تغییرات نگرشی در طول زمان به واسطه افکارسنجی میسر می‌شود، تصریح کرد: هدف نهایی شرکت گاز استان زنجان از اجرای طرح‌های نظرسنجی، دستیابی به رضایت مشتریان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر اینکه رضایت‌مندی مشتری از حیث خدمات‌دهی برای این شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: ساده‌ترین و راحت‌ترین روشی که می‌توان به نتایج اقدامات صورت گرفته دست یافت، نظرسنجی از ذی‌نفعان شرکت است، چراکه بر اساس نظر مشتریان می‌توان برای ارائه خدمات در آینده، تصمیم‌گیری و استراتژی شرکت را تعیین کرد، همان طور که در مباحث مربوط به ایزو رضایت مشتری حرف اول را می‌زند.

صابری‌فر از درک نیازهای مشتری، بهبود تجربه مشتری در این زمینه، افزایش وفاداری مشتری، اتخاذ تصمیم مبتنی بر داده و داشتن مزیت‌های رقابتی به عنوان مزایای اجرای طرح نظرسنجی یاد کرد و گفت: در پایان همه این اقدامات باید بتوانیم رضایت مشتری را جلب کرده و خدمات خود را روز به روز ارتقا دهیم.

وی یادآور شد: امسال طرح نظرسنجی از ذی‌نفعان شرکت گاز استان زنجان همچون سنوات گذشته توسط نیروهای متخصص مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) واقع در جهاد دانشگاهی زنجان انجام شد که بی‌تردید تحلیل علمی این نظرسنجی می‌تواند در کم و کیف ارائه خدمات این شرکت به مشتریان بسیار موثر باشد.

صابری‌فرد در ادامه گریزی به طرح داشبورد مدیریتی این شرکت که قرار است در آینده نزدیک توسط جهاد دانشگاهی زنجان تدوین و به اجرا گذاشته شود، زد و گفت: این طرح در واقع یک نمایش بصری از داده‌های کلیدی کسب و کار این شرکت بوده و به مدیران این امکان را می‌دهد که صورت وضعیت فعلی سازمان را درک کرده و روندهای آتی را پیش‌بینی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از روش‌های عملکرد داشبورد مدیریتی تمرکز بر روی مشتریان است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین بخش هر سازمان مربوط به مشتریان آن سازمان بوده و با وجود اجرای داشبورد مدیریتی می‌توانیم مقایسه‌هایی را در حوزه عملکردی خود نسبت به گذشته انجام داده و تصمیمات سریع‌تری نیز اتخاذ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha