۱۴۰۴-۰۶-۲۶ | ۱۹:۴۵
منبع: نمایندگی آذربایجان شرقی
مس‌سونگون قعرنشین ماند

مس‌سونگون قعرنشین ماند

آذربایجان شرقی (ایسنا) - مس‌سونگون در جریان هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال با واگذاری سه امتیاز به فرد البرز قعرنشین جدول لیگ دسته اول فوتبال باقی ماند.

مس سونگون ورزقان در جریان هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه ۲۶ شهریور در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان فرد البرز بود که در نهایت با دو گل مغلوب این تیم شد.

در دقیقه ۲۵ بازی حرکت مسعود رمضانی در داخل محوطه با خطای بازیکن سونگون همراه شد تا داور یک پنالتی به سود فرد البرز اعلام کند. میثم نقی زاده کاپیتان فرد پشت توپ ایستاد و توپ را به تور مس سونگون سنجاق کرد.

در دقیقه ۵+۹۰ میلاد سوری گل دوم را هم برای تیمش به ثمر رساند تا فرد البرز با هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، مس سونگون کماکان با یک امتیاز قعرنشین لیگ دسته اول‌ است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها